همسر شهید مدافع حرم:

شهدا همواره در صف اول راهپیمایی 22 بهمن بودند

همسر شهید مدافع حرم با اشاره به اینکه شهدا مورد احترام همه اقشار جامعه هستند گفت: شهدا همواره در صف اول راهپیمایی ۲۲بهمن بودند و مردم به نیت شهدا در راهپیمایی فردی و یا خودرویی ۲۲بهمن شرکت کنند.

مریم رضایی همسر شهید مدافع حرم علی اکبر عربی ضمن گرامی داشت ایام پیروزی انقلاب در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: همه مردم از اقشار مختلف با گرایش ها و سلایق فکری مختلف در احترام به شهدا اشتراک دارند  باید رسم زندگی شهدا به عنوان الگوی مشترک اقشار مختلف در جامعه تبیین شود.


همسر شهید مدافع حرم افزود: دشمن با توجه به مشکلاتی که با سو مدیریت مسئولان در جامعه به وجود آمده به دنبال ضربه زدن به اصل انقلاب و نا امید کردن مردم از انقلاب هستند در صورتی که اگر مبانی اصلی انقلاب و تعاریف امان خمینی رحل از ویژگی نظام جمهوری اسلامی در جامعه پیاده شود همه مشکلات حل خواهد شد

رضایی گفت:  مشکل انقلاب اسلامی نیست مشکل فاصله گرفتن از انقلاب اسلامی است اما دشمنان این مسئله را با ابزارهای رسانه ای که دارند عکس جلوه می دهند ملت ایران فهیم هستند نباید فریب دشمن را در این جریان ها بخورند این ملت همان هایی هستند که در 8 یال دفاع مقدس با دست خالی جلوی دشمن ایستادند و مسئولان باید قدر ملت رل بداند.

وی خاطر نشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن چه فردی باشد و چه خودرویی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است نه برای تایید وضعیت اقتصادی موجود بلکه مردم تنها به این نیت که به کشورشان علاقه دارند در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.


همسر شهید مدافع حرم عربی ادامه داد: همسرم تاکید بسیار زیادی برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن داشت و به حضور خانوادگی در راهپیمایی تاکید میکرد حتی وقتی فرزندانمان نوازد بودند راهپیمایی 22 بهمن را از دست نمی داد نه تنها همسر من بلکه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تاکید همه شهدا بود مردم به نیت شهدا در راهپیمایی شرکت کنند زیرا صداقت شهدا برای مردم اثبات شده است.

وی گفت: پدرم از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس است که بیش از 8 سال در دست رژیم بعث عراق اسیر بود و سخترین شکنجه ها را تحمل کرده است با وجود جانبازی و سختی که راه رفتن برایش ایجاد می کند همواره در راهپیمایی های 22 بهمن و دیگر راهپیمایی ها شرکت می کند.


رضایی عنوان داشت: مادران و زنان نقش بسیار مهمی در خانواده دارند و اسلام نگاه ویژه ای به نقش زن و مادر در خانواده دارد تبیین اهمیت حضور در این راهپیمایی توسط زنان در خانواده انجام شود و حتما در راهپیمایی کودکان و نوجوانان نیز کنار والدین شرکت کنند زیرا الگوی عملی بهترین روش تربیت انقلابی و دینی است.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/31432
اخبار مرتبط

نظرات شما