۱۰۴ نفر طی ۱۱ ماه در حوادث ترافیکی قم جان باختند

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در ۱۱ ماه گذشته، ۱۰۴ نفر در حوادث ترافیکی درون‌شهری و محور‌های مواصلاتی استان قم جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،مسعود عبدی گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد کاهش یافته است و ۱۴ مورد از فوتی‌ها نیز مربوط به سرنشینان موتورسیکلت بوده است.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در ۱۱ ماه سال گذشته، ۱۱۸ نفر در حوادث ترافیکی استان جان باختند که ۲۲ نفرشان مربوط به سرنشینان موتورسیکلت می‌باشد.

عبدی با مقایسه آمار ۱۱ ماه سال گذشته و امسال، گفت: امسال ۴۳۵ هزار و ۵۹ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ قم برقرار و منجر به ۸۷ هزار و ۹۱۹ ماموریت شد که این آمار در سال گذشته با کاهش نسبی به ترتیب ۴۱۴ هزار و ۳۰۳ تماس و ۷۲ هزار و ۵۴ ماموریت بوده‌است.

به گفته مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم، امسال ۱۶ هزار و ۸۳۵ حادثه ترافیکی منجر به مصدومیت ۲۱ هزار و ۶۶۷ نفر و سال گذشته نیز ۱۵ هزار و ۶۷ حادثه ترافیکی منجر به مجروح شدن ۱۹ هزار و ۱۴۴ نفر شد.

عبدی گفت: ۱۰ هزار و ۶۳۱ مصدوم سال گذشته و ۱۱ هزار و ۳۴۹ مصدوم امسال مربوط به راکبان موتورسیکلت‌سوار می‌باشد.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای ۴۲ پایگاه شهری و جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد با ۲۷۰ نیروی انسانی است.


انتهای پیام/


منبع:باشگاه خبرنگاران
http://qomefarda.ir/31796
اخبار مرتبط

نظرات شما