دستگیری کلاهبردار جاعل عناوین در قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،سردار "سید محمود میرفیضی" اظهار داشت: در پی شکایت 3 نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی خود را وکیل پایه یک و همچنین سرمایه گذار در مجموعه گردشگری معرفی و در مجموع از آن ها مبلغی در حدود 5 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است،موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود:در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد،متهم با جعل عنوان وکیل و انجام مانور متقلبانه با جلب اعتماد شکات، قول پیگیری پرونده قضایی با موضوع طلاق ،تملیک زمین در مناطق ییلاقی شهر قم برای احداث مجموعه گردشگری و سرمایه گذاری در آن را داده و پس از اخذ مبلغ ذکر شده متواری شده و دیگر پاسخگوی شکات نمی باشد.

 فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان با بکارگیری یک سری اقدامات پلیسی، هویت واقعی متهم را مشخص و با اخذ نیابت قضایی وی را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش در شهرستان شهریار دستگیر و به قم منتقل کردند.

وی ابراز داشت: متهم به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

میرفیضی از شهروندان خواست قبل از انتخاب وکیل، پروانه وکالت و کارت شناسایی معتبر وی را مشاهده  و در صورت نیاز ،از کانون وکلای دادگستری استعلام تا مورد سوء استفاده افراد سودجو و کلاهبردار قرار نگیرند همچنین شهروندانی که قصد سرمایه گذاری دارند ،رزومه فرد را بررسی و پس از استعلام از مراجع ذی ربط و حصول اطمینان، با تنظیم قرار داد مبادرت به سرمایه گذاری کنند.



انتهای پیام/


منبع:پلیس
http://qomefarda.ir/33139
اخبار مرتبط

نظرات شما