قیمت میوه در قم مطلوب است

رئیس اتحادیه میوه و بارفروشان قم گفت: با ثبات مطلوبی که در بازار با آن مواجه هستیم وضعیت عرضه و قیمت میوه‌ها در قم نسبت به سایر استان‌های کشور مطلوب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، باس موحدی در گفت و گویی با اشاره به وضعیت بازار میوه و تره بار در قم اظهار داشت: در حال حاضر بازار میوه و سبزی در قم از فراوانی مطلوبی برخوردار است و مشکلی برای عرضه این محصولات وجود ندارد. 

وی با اشاره به افزایش قیمت برخی میوه‌ها بیان کرد: این میوه‌ها فصلی بوده و به دلیل اینکه آخر بار محسوب شده و عرضه آن کم شده است قیمت آن تا حدودی با افزایش رو به رو شده است. 

موحدی با بیان اینکه اعضای اتحادیه فروشندگان میوه و بارفروشان قم نیز مانند دیگر مسئولان برای ثابت نگه داشتن محصول‌های مورد نیاز تلاش می‌کنند افزود: اقدام‌های نظارتی همانند قبل انجام می‌شود تا شهروندان بتوانند میوه مورد نیاز خود را با یک نرخ ثابت در همه جا تهیه کنند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف کم‌فروشی و گران‌فروشی از سوی میوه فروشان، موارد را به اتحادیه میوه فروشان اعلام کنند یا از طریق سامانه‌های ۱۲۴ و یا ۳۷۷۵۱۲۱۲ (بازرسی و نطارت اتاق اصناف قم) تماس برقرار کنند.




انتهای پیام/


منبع:روابط عمومی اتاق اصناف قم
http://qomefarda.ir/33557
اخبار مرتبط

نظرات شما