اعلام فراخوان عمومی برای تامین فرش شبستان‌های جدید مسجد جمکران

معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه میزبانی مطلوب از خیل عظیم عاشقان امام زمان(عج) در جمکران نیازمند مفروش کردن صحن‌ها و شبستان‌هاست، گفت: برای صحن جامع مهدوی و شبستان بقیع ۴۰ هزار متر فرش نیاز داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ابراهیم صدوقی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران در سال‌های اخیر رشد عمرانی خوبی متناظر با نیاز زائران داشته است، اظهار کرد: شبستان‌ها و رواق‌های مسجد به همت بانیان و خیرین احداث شده و درحال تکمیل است تا بتوانیم خدمت رسانی مطلوب تری به خیل عظیم زائران و نمازگزاران این مسجد مقدس داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از ملزومات شبستان ها پس از آماده سازی، تامین فرش مورد نیاز است؛ از سوی دیگر در شش ماهه نخست سال مراسم و نمازهای جماعت باشکوه در صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران برگزار می شود که خدمت رسانی مطلوب به زائرین نیازمند تامین فرش برای مفروش کردن صحن است و این مورد از ضروریات این مکان مقدس است.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه بانیان و خیرین می توانند در تامین فرش مورد نیاز مسجد مقدس جمکران مشارکت کنند، گفت: خیرین و بانیان می توانند طی تماس با واحد نذور و هدایا با شماره تلفن ۰۲۵۳۱۳۲۰ و یا مراجعه به وب سایت رسمی این مکان مقدس به نشانی www.jamkaran.ir، میزان مبلغ هدیه خود برای خرید فرش را مشخص کرده و به صورت آنلاین وجه مورد نظر خود را واریز کنند و در ثواب مفروش کردن مسجد مقدس جمکران سهیم شوند.

صدوقی با اشاره به اینکه در مرحله اول ۳۲ هزار متر فرش برای صحن جامع مهدوی و ۸ هزار متر فرش برای شبستان تازه تاسیس بقیع مورد نیاز است، خاطرنشان کرد: روز شنبه ۲۱ خرداد ماه به مناسبت ولادت امام رضا(ع)، طی مراسمی فرش های اهدایی خیرین به مسجد مقدس جمکران در مسجد مقام، مساجد امام علی و حضرت زهرا علیهما السلام این مکان مقدس مفروش خواهد شد.


انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/34105
اخبار مرتبط

نظرات شما