ثبت‌ نام و سنجش پایه اولی های قم از ۲۸ خردادماه آغاز می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش قم گفت: ثبت نام و فرایند سنجش پایه اولی‌های استان قم از ۲۸ خرداد جاری آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علیرضا رحیمی اظهار داشت: در فرآیند ثبت نام پایه اولی‌ها که از ۲۸ خرداد در استان قم آغاز می‌شود، مدیران مدارس باید هنگام ثبت نام جلسه گفتمان سازی برای ارائه انتظارات مدارس از دانش آموزان و همچنین انتظارات دانش آموزان و اولیا از مدارس را برگزار کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش قم بیان کرد: فرآیند ثبت نام به عنوان مهمترین رویداد ارتباط گیری اولیا و دانش آموزان با کادر اجرایی در مدارس است که امسال با شعار «ثبت نام مطلوب، نظارت همگانی، نصیب برابر آموزشی» صورت می‌گیرد.

رحیمی به ارزیابی وضعیت تحصیلی دانش آموزان در دروان پس از کرونا اشاره کرد و افزود: وضعیت تحصیلی دانش آموزان نسبت به سال گذشته پس از بازگشایی حضوری مدارس از ۱۴ فرودین ماه امسال بسیار بهبود پیدا کرده است.

تابستان مدرسه تعطیل نیست

وی در خصوص برنامه آموزش و پرورش استان قم برای جبران عقب ماندگی دانش آموزان در تابستان پیش رو گفت: تمامی مدارس استان قم در تابستان امسال با شعار «تابستان مدرسه تعطیل نیست» به روی دانش آموزان، اولیای آنان و همکاران باز است.

مدیر کل آموزش و پرورش قم عنوان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل ورزش و جوانان، از ۶ تیرماه هر هفته حداقل ۳ روز برای دانش آموزان به همراه اولیا، به مدت حداقل یک ساعت ورزش همگانی برگزار می‌شود.

رحیمی از اجرای طرح «خادمیاران رضوی» از ۶ تیر ماه امسال خبر داد و گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا با هماهنگی نواحی و توجیه مدیران مدارس این طرح به صورت مطلوب در مدارس اجرا شود.


انتهای پیام/


منبع:مهر
http://qomefarda.ir/34239
اخبار مرتبط

نظرات شما