طرح‌های عقب مانده بسیاری در شهرستان های قم وجود دارد

فرماندار قم گفت: طرح‌های عقب مانده بسیاری در شهرستان ها و استان قم وجود دارد که در این راستا نیازمند کار جهادی از سوی مدیران هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عباس ذاکریان در جلسه شورای اداری شهرستان قم گفت: مدیران باید در خصوص اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری و سفرهای استاندار به بخش‌های استان و محلات قم اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار قم گفت: در صورتی که مصوبه‌ای در این سفرها مقرر شد اما امکان اجرای آن به دلیل مغایرت قانونی فراهم نبود؛ این موضوع به صورت شفاف می‌بایست به مردم گزارش شود.

ذاکریان گفت: طرح‌های عقب مانده بسیاری در شهرستان‌ها و استان قم وجود دارد که در این راستا نیازمند کار جهادی از سوی مدیران هستیم.

او می گوید: مشکلات و مسائل روستاهای استان قم مشخص شده و اقدامات لازم در راستای حل مسائل روستا در حال انجام است.

فرماندار قم گفت: مدیران می‌بایست در بین مردم حضور داشته باشند و اینکه پشت درهای بسته و میز خود قرار بگیریم مشکلی از مردم حل نخواهد شد.

او می گوید: مدیرانی که در بین مردم حضور دارند و مشکلات آنها را از نزدیک لمس می‌کنند بهتر می‌تواند نسبت به حل مشکلات تصمیم گیری و اقدام کنند.

ذاکریان با بیان اینکه با اجرای طرح پرداخت عادلانه یارانه وضعیت اقتصادی مردم متلاطم شد گفت: همه مسئولان باید با هماهنگی نسبت مدیریت امور، امید مردم را افزایش دهند.

فرماندار قم گفت: قیمت آرد یارانه‌ای در مقایسه با قیمت تمام شده اختلاف زیادی دارد و همین امر موجب می‌شد تا آرد به خارج از کشور قاچاق شده و در حقیقت یارانه این بخش در کشورهای همسایه هزینه می‌شد که با اجرای طرح پرداخت عادلانه یارانه این مشکل برطرف خواهد شد.


انتهای پیام/


منبع:باشگاه خبرنگاران
http://qomefarda.ir/34419
اخبار مرتبط

نظرات شما