نوبت عصر ۴ مرکز واکسیناسیون در قم فعال شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم گفت : نوبت عصر تعداد ۴ مرکز واکسیناسیون در نقاط مختلف شهر قم در راستای تسهیل در دسترسی شهروندان به مراکز واکسیناسیون فعال شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،بهاره زارع صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ضرورت تکمیل سابقه واکسن کرونا و نیز تزریق واکسن دوز یادآور اظهار داشت: نوبت عصر تعداد ۴ مرکز واکسیناسیون در نقاط مختلف شهر قم در راستای تسهیل در دسترسی شهروندان به مراکز واکسیناسیون فعال شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم عنوان داشت: در حال حاضر عملیات واکسیناسیون در ۴۲ مرکز، ۹۲ پایگاه سلامت و ۶۰ خانه بهداشت در سطح شهر و روستای استان قم انجام می‌شود.

زارع اضافه کرد: این مراکز در ساعات اداری خدمات واکسیناسیون را ارائه می‌دهند که جهت افزایش دسترسی، تعداد ۴ مرکز امام خمینی (ره) در بلوار شهید کریمی، امام رضا (ع) در پردیسان، شهدا در خیابان انقلاب و الزهرا (س) در نیروگاه در نوبت عصر نیز خدمات واکسیناسیون ارائه می‌دهند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم با اشاره به ساعات کاری مراکز در نوبت عصر بیان داشت: ۴ مرکز منتخب در نوبت عصر از یکم مردادماه به مدت ۲ هفته از ساعت ۱۷ الی ۲۰ فعال خواهند بود.

زارع همچنین عنوان کرد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون شماره ۲ در بلوار کارگر قم نیز همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ و در روزهای تعطیل تا ساعت ۱۴ آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به شهروندان قمی است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/35227
اخبار مرتبط

نظرات شما