عضو خبرگان رهبری:

جبهه مقاومت حرف اول را در منطقه می زند / شکست دشمن در جنگ اقتصادی قطعی است

عضو خبرگان رهبری با اشاره به توطئه های دشمنان نظام در خاورمیانه گفت: جبهه مقاومت حرف اول را در منطقه می زند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام و المسلمین مهدی میرباقری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه با اشاره به چهل سالگی انقلاب و نقش امام خمینی (ره) در شناساندن معارف اسلام به جهانیان، ابراز داشت: کشورهای غربی با هدف ضربه زدن دین و انکار خداوند انواع برنامه ها و توطئه ها را در جهان پیاده کردند اما امام خمینی (ره) درست این موضوع را فهمید و در برابر این توطئه ها ایستاد.
وی گام بعدی نفوذ و استعمار گری را ایجاد کنوانسیون ها و قوانین به اصطلاح بین المللی عنوان کرد و بیان داشت: باید در برابر کنوانسیون های غربی هوشیار باشیم و در دام آن ها نیفتیم به عنوان مثال با برنامه هایی مانند 2030 به دنبال ترویج فرهنگ غربی در کشور هستند.
حجت الاسلام و السلمین  میرباقری ابراز داشت: در دهه پنجم انقلاب باید تکلیف خودمان را با غرب مشخص کنیم ، اگر در این مسیر می خواهیم تمدن اسلامی بسازیم خود تعریف مشخصی دارد و اجازه نمی دهد افکار غربی کشور وارد کشور شود.
وی افزود: اما اگر می خواهیم ژاپن اسلامی بسازیم باید بدانیم که فرهنگ و ایده های غربی نیز وارد دین می شود و مسیر اسلام را در کشور قطعا منحرف می کند.
عضو خبرگان رهبری به توطئه های غربی ها اشاره کرد و بیان داشت: از همان آغاز انقلاب امام خمینی (ره) شکل جدیدی را از مبارزه را شکل دادند و قدرت نرمی را در برابر غرب ایجاد کردند و این قدرت برای غرب قابل قبول نیست.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در برابر استکبار ایستاد و حتی روسای جمهور کشورهای غربی را عوض کرد که امروز باید این منطق و روش ادامه پیدا کند.
حجت الاسلام و السلمین میرباقری افزود: امروز جبهه مقاومت به رهبری ایران اسلامی حرف اول را در منطقه می زند و در برابر پیمان های پوشالی مانند ناتو ایستاده است.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود به جنگ اقتصادی دشمنان نظام پرداخت و گفت: امروز دشمنان انقلاب با جنگ اقتصادی به میدان آمده اند اما از این مهم غافل هستند که ملت ایران با مقاومت در برابر آن ها خواهد ایستاد.
وی افزود: متاسفانه برخی از مسئولان قبله خود را نیویورک قرار داده اند و این موضوع دردآور است.



انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/3696
اخبار مرتبط

نظرات شما