رئیس کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی:

خانواده کانون انسان سازی و جامعه سازی است/ هدف تربیت معنوی حاکمیت عقلانی است

رئیس کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی با اشاره به اینکه تربیت معنوی عامل وحدت ساز، تحریک خلاقیت و نظم جو است، گفت: خانواده کانون انسان سازی و جامعه سازی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مسعود جان بزرگی ظهر امروز در نشست خبری اولین کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی اظهار داشت: خانواده و تربیت معنوی با سیاست های بین المللی که قرار است دنیا را به مکانی برای مصرف تبدیل کند سازگار نیست.
وی ادامه داد: امروز وقتی یکی از اعضای خانواده از خانواده جدا می شود با تعارض هایی مواجه می شوند که این تعارض ها با عث ایجاد مشکلاتی می شود. جدا کردن اعضای خانواده از یکدیگر اغتشاشاتی را به وجود می آورد.

رئیس کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی افزود: اغلب افراد مشهور که در دنیا خانواده درمان گر هستند این نگاه را دارند که وقتی خانواده را اصلاح کنیم مشکلات هم خود به خود حل خواهد شد.
وی افزود: خانواده سلامت محور است و هم موضوع خود درمان کننده مشکلات و هدایتگر نسل ها می باشد. آنقدر که در خانواده پرورش وجود دارد در هیچ جای دیگری نیست.
جان بزرگی با اشاره به اینکه اگر خانواده تضعیف شود مشکلات و آسیب ها شروع خواهد شد، گفت: جمع خانواده کانون انسان سازی و جامعه سازی است و کسانی که می خواهند در دنیا سود ببرند و کسانی که تفکر سرمایه داری و فراماسونی دارند به دنبال هدف قرار دادن کانون خانواده هستند تا مانع تحقق اهداف خانواده شوند.
وی اضافه کرد:کانون خانواده مادر می باشد وقتی مادر نباشد درواقع طراح خانواده نیست و دشمن می تواند اهداف خود را پیاده کند.

رئیس کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی با اشاره به تربیت دینی و معنوی، گفت: در خصوص تربیت در دنیا بحث های بسیاری وجود دارد اما در خصوص تربیت معنوی بسیار کم صحبت شده است به این دلیل است که تربیت معنوی بسیاری از مشکلات را حل و از به وجود آمدن آنها جلوگیری می کند.
وی ابراز داشت:تربیت معنوی عامل وحدت ساز است. هدف تربیت معنوی حاکمیت عقلانی است که این موضوع با منافع خیلی ها سازگار نیست.
جان بزرگی ادامه داد: پرداختن به تربیت معنوی در کشور مورد غفلت قرار گرفته است و در دنیا هم به آن پرداخته نشده است. امروز باید به تربیت معنوی اهمیت بیشتری داده شود و بستر شروع آن هم باید از خانواده باشد.
وی اضافه کرد:تربیت معنویت خلاقیت را تحریک می کند و فرد از مصرف گرایی خارج می شود. تربیت معنوی نظم جو است و فرد مستقل بار می آید.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/37074
اخبار مرتبط

نظرات شما