سردار جوانی در گفتگو با قم فردا:

امنیت و ثبات امروز ایران قوی نتیجه رشد و پیشرفت نیروهای مسلح است

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی در کنار وحدت، انسجام، عزم و اراده جدی؛ برای دفاع از حقوق خود در صحنه حاضر هستند، گفت: امنیت و ثبات امروز ایران قوی نتیجه رشد و پیشرفت نیروهای مسلح و اقتدار و بازدارندگی قدرت نظامی ایران است.

سردار جوانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به رشد و پیشرفت نیروهای مسلح ایران و اقتدار و بازدارندگی قدرت نظامی ایران بعد از انقلاب، اظهار داشت: ایران در قبل از انقلاب اسلامی یک کشور کاملاً تحت سلطه بود و آمریکایی‌ها بر همه شئون ملت ما ازجمله در بخش دفاع و امنیت تسلط داشتند.
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها به‌نوعی ارتش ایران را در قبل از انقلاب اداره می‌کردند و اگر تجهیزاتی را به ما می‌فروختند پول آن را چند برابر دریافت می‌کردند که عمدتاً در راستای منافع خودشان در منطقه بود به‌نوعی که ایران را به ژاندارم منطقه خلیج‌فارس در راستای تأمین منافع خودشان در برابر بلوک شرق تبدیل کرده بودند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی عمدتاً سلاح‌ها، جنگ‌افزارها و تجهیزات خریداری و به کشور وارد می‌شد، اضافه کرد: حتی در بحث نگهداری و تعمیر هم بیگانگان ایفای نقش می‌کردند.
وی اضافه کرد: بنابراین ما نمی‌توانیم بگوییم قبل از انقلاب در داخل کشور صنایع دفاعی داشته‌ایم که به‌صورت خوداتکا تجهیزات نظامی را تولید کند اما امروزه شاهد هستیم که جمهوری اسلامی به یک کشور پیشرفته در حوزه نظامی تبدیل‌شده است و در موقعیتی قرار داریم که می‌‌توان گفت از قدرت بازدارندگی نظامی برخوردار هستیم.
سردار جوانی با اشاره به اقتدار موشکی ایران، تصریح کرد: اقتدار موشکی ایران  نشان‌دهنده پیشرفت کشور در سال‌های بعد از انقلاب است؛ امروزه کشور ایران در حوزه موشکی توانمند است، امروز ملت ایران از اقتدار موشکی برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: این پیشرفت های نظامی و بازدارندگی قدرت نظامی ایران در تمام حوزه ها باعث شده است که ایران به یک کشور قوی در عرصه نظامی در دنیا تبدیل شود و هیچ کشوری به خود اجازه تعرض به ایران را ندهد.
این کارشناس سیاسی ابراز داشت: ملت ایران در کنار وحدت، انسجام، عزم و اراده جدی؛ برای دفاع از حقوق خود تجهیزات لازم را در اختیار دارد و همه این‌ها به برکت انقلاب اسلامی است که امروز پدید آمده است.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/37088
اخبار مرتبط

نظرات شما