سرپرست معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی در گفتگو با قم فردا:

جلب مشارکتهای مردمی یکی از راه های رفع نیازمندی مددجویان بهزیستی است

سرپرست معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی با اشاره به مبلغ مشارکت خیرین در سال ۱۴۰۰ گفت: ما در سال ۱۴۰۰ موفق شدیم مبلغی بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان از مشارکت خیرین به صورت نقدی، غیرنقدی و خدماتی برای بهره مندی مددجویان تحت پوشش در سال جاری استفاده کنیم.

سید صادق میره ای سرپرست معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به اینکه جلب مشارکتهای مردمی یکی از راه های رفع نیازمندی مددجویان تحت پوشش است اظهار داشت: جلب مشارکتهای مردمی یکی از راه هایی است که با کمک اعتبارات دولتی در جهت رفع نیازهای مددجویان تحت پوشش و معلولینی که در مراکز نگهداری سازمان و شیرخوارگاه ها و سایر مراکز در استان هستند می باشد.
وی ادامه داد: این کار به خوبی در حال انجام شدن است و اگر کمک های خیرین و افراد معتمد استان در جهت انجام کارهای معلولین و پذیرش مسئولیت آنها و ایجاد شرایط مناسب برای نگهداری معلولین نبود، این مهم در استان به تنهایی و با کمک اعتبارات دولتی قابل انجام نبود.
سرپرست معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی با اشاره به مبلغ مشارکت خیرین در سال ۱۴۰۰ بیان داشت:  ما در سال ۱۴۰۰ موفق شدیم مبلغی بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان از مشارکت خیرین به صورت نقدی، غیرنقدی و خدماتی برای بهره مندی مددجویان تحت پوشش در سال جاری استفاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ مبلغی بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به این موضوع اختصاص یافته و خیرین ما در این خصوص کمک های خیرخواهانه خود را داشته اند.
میره ای با اشاره به کد دستوری و شماره کارت در جهت واریز کمک های نقدی مردمی  ابراز داشت: سازمان بهزیستی آمادگی دارد که از طریق کد دستوری ۹۰۹۰#*۷۲۴* و شمار کارت ۲۵۸۸ ۷۶۱۸ ۹۵۷۰ ۶۳۶۷ جهت واریز وجوهات نقدی به حساب هدایای بهزیستی استان در خدمت مردم و خیرین استان ارائه نماید.
وی با اشاره به صدور مجوزهای مراکز غیردولتی تاکید کرد: یکی از کارهایی که در اداره مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی استان انجام می گردد پرداختن به صدور مجوزهای مراکز غیردولتی است، که تاکنون ۲۱۰ مرکز و موسسه از سازمان بهزیستی مجوز گرفتند و در حال ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی هستند.
سرپرست معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی عنوان داشت: کلیه مراکز نگهدرای معلولین، مراکز مثبت زندگی، مراکز حمایتی و خانه های نگهداری ایتام،  فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست، مراکز مشاوره، کمپ های و سایر مراکزی که در راستای اهداف و فعالیت های سازمان بهزیستی فعالیت می کنند از این دست مراکز هستند، که مجوزها را از این دفتر و کمیسیون مربوطه دریافت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: انشالله که ما بتوانیم در ادامه و تا پایان سال سقف کمک های خیرین و جلب مشارکت ها را نسبت به سال گذشته افزایش دهیم، تمدید مجوز ها و صدور مجوز مراکز غیردولتی به اضافه اهداف و اعتباراتی که در جهت جذب تسهیلات داشته ایم را به طور کامل پیگیری می کنیم و منافع این امر به جامعه هدف سازمان بهزیستی تعلق بگیرد.

خبرنگار: محمدعلی رجبی
انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/38699
اخبار مرتبط

نظرات شما