جهاد تبیین اولویت نخست فعالیت‌های دهه فجر امسال در قم است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی فردوسی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: دو جلسه در راستای سیاست‌گذاری تبلیغات دهه مبارک فجر با حضور دستگاه‌های محوری برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه موضوع جهاد تبیین در این جلسات شاخص‌سازی شده است، مطرح کرد: تبیین اقدامات و دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی با استفاده از ابزارهای مختلف یکی از برنامه‌های دهه فجر است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با بیان اینکه بازخوانی تاریخی نیز در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: نسل جوان و دانش آموزان از اهمیت بسیاری برخوردار هستند که در نظر داریم دوره‌های بازدید از کارخانه‌جات و توانمندی‌های استان برای دانش آموزان برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی برای استفاده از تمام ابزارهای رسانه‌ای در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: همچنین تاکید شده دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه‌های خود برگزاری جشن‌های خانوادگی با حضور کارکنان را به صورت ویژه ببینند.

فردوسی با بیان اینکه برخی اقدامات نیز درخصوص فضاسازی عمومی در دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است، تصریح کرد: در این ایام موضوع نظارت و ارزشیابی نیز دنبال خواهد شد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/39514
اخبار مرتبط

نظرات شما