آمادگی روستائیان و عشایر در برگزاری با شکوه جشن‌های دهه فجر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مردم محوری و بهره مندی از ظرفیت‌های مردمی را از اهداف برگزاری جشن‌های دهه فجر بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  محمدرضا حاجی رضا در نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر، با اشاره به آمادگی روستائیان و عشایر برای بزرگداشت این دهه افزود: تبیین اقدامات صورت گرفته در محرومیت زدایی روستاییان هم در دستور کار جهاد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم با اشاره به فعالیت ۲۸ کمیته رسمی در بزرگداشت دهه فجر، کمیته روستائی و عشایری را از کمیته‌های مردمی و اثرگذار دانست.

حجت الاسلام محمدحسن ذاکری رئوف نو آوری و خلاقیت را از ابتکارات مراسم‌های این دهه دانست و گفت: ایجاد روحیه نشاط، امید و وحدت با محوریت مردم در سایه نوآوری در طول دهه فجر صورت می‌گیرد.

آقای حسن مالکی نژاد دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر با اشاره به لزوم بهره مندی از هنر در اجرای جشن ها، دعوت از شعرای جوان استان و سرودن اشعار حماسی و تبیینی را از جمله اقدامات این ستاد در راستای بهره گیری از هنر دانست.

برگزاری ایستگاه‌های فرهنگی، غبارروبی مزار شهدا، معرفی شهدای انقلاب و نخبگان روستایی و عشایری و برگزاری جشنواره چوپانان و شبانان با هدف معرفی آئین‌های سنتی عشایر از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر است که در این نشست به آن اشاره شد.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/39519
اخبار مرتبط

نظرات شما