نماینده ولی‌فقیه در سپاه قم:

خبرنگاران همیشه پای انقلاب بوده و هستند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) قم با اشاره به اینکه علمی اثرگذار است که با بینش همراه باشد تا درستی‌ها و غلط‌ها را به شما نشان دهد، گفت: خبرنگاران همیشه پای انقلاب بوده و هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال استان که در تالار شهر برگزار شد با اشاره به اینکه خبرنگاران همیشه پای انقلاب بوده و هستند، اظهار داشت: علم هرکسی زمانی مؤثر است که چند ویژگی داشته باشد.
وی ادامه داد: امام موسی ابن جعفر (ع) می‌فرمایند بهترین علم آن علمی است که مسیر زشتی‌ها و زیبایی‌ها را به شما نشان دهد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) افزود: علمی که قدرت تشخیص به شما ندهد علم نیست و دانش است و معلمی که آن دانش مترجم است.
وی اضافه کرد: علم زمانی مفید و مؤثر است که به آن عمل کنیم. علم دارای دو بخش آموختن و نفوذ در جان انسان است. اگر این دو باهم باشند آن علم مفید و مؤثر خواهد بود.
حجت‌الاسلام اکبری با اشاره به اینکه اگر علم مفید و مؤثر باشد بصیرت، آگاهی و معرفت را به همراه دارد، عنوان کرد: آغاز و شروع این مسئله شناخت خدا است.
وی ادامه داد: یک‌عالم باید خداشناس، خودشناس، وظیفه‌شناس و دشمن‌شناس باشد. اگر علم این جهات را داشته باشد می‌تواند زیبایی‌ها و زشتی‌ها را به انسان نشان دهد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) ابراز داشت: علمی اثرگذار است که با بینش همراه باشد که این علم تضمین‌کننده دنیا و آخرت انسان خواهد بود.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/40134
اخبار مرتبط

نظرات شما