آزادی ۳۱۸ زندانی جرائم غیرعمد به همت مسجد مقدس جمکران

امسال ۳۱۸ زندانی جرائم غیر عمد به همت خیرین و گذشت شاکیان با تلاش کمیته صلح و سازش مسجد مقدس جمکران آزاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دادیار ناظر بر زندان‌های قم با اعلام خبر آزادی ۳۱۸ زندانی جرائم غیرعمد به همت مسجد مقدس جمکران، گفت: در سال جاری پرونده بیش از ۳۵۰ زندانی به کمیته صلح و سازش سازش مسجد جمکران منتقل شده که از این تعداد ۳۱۸ زندانی با جلب رضایت شکات آزاد شدند.

رئیس کمیته صلح و سازش مسجد جمکران افزود: پرونده ۳۸ زندانی دیگر نیز در کمیته صلح و سازش مسجد جمکران در جریان است و امیدواریم تا پایان سال با جلب رضایت شاکیان، شاهد آزادی زندانیان بیشتری باشیم.

وی از جلب رضایت دو پرونده قتل در کمیته صلح و سازش مسجد جمکران خبر داد و گفت: امسال مجموعا ۶ پرونده قتل در این کمیته مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و با تلاش خادمان مسجد جمکران دو پرونده منجر به جلب رضایت شاکیان شده است.

محمدی با اشاره به جمع آوری بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک نقدی به زندانیان و خانواده‌های آنان گفت: در نه ماه گذشته و با آغاز به کار صندوق کمیته صلح و سازش مسجد جمکران ۱۴ فقره وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون کارمزد به زندانیان پرداخت شده است.

گفتنی است خیرانی که تمایل به آزادی زندانیان از طریق کمیته صلح و سازش مسجد جمکران دارند می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۵۰۲۹،۳۸۷۰،۱۰۰۲،۵۱۴۳ به نام صندوق قرض الحسنه مسجد جمکران واریز نمایند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40624
اخبار مرتبط

نظرات شما