بیش از یک و نیم میلیون خودرو در تعطیلات نوروزی وارد استان قم شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم گفت: از ابتدای مسافرت های نوروزی از ۲۴ اسفندماه گذشته تا پایان روز دوشنبه ۲۹ اسفندماه، یک میلیون و ۵۹۳ هزار خودرو وارد استان شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسین زنجیرانی فراهانی اظهار داشت: طی مدت مذکور یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۴۷۹ خودرو به شهر قم وارد شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش را نشان می دهد.

وی با اشاره به پرتردد ترین محورهای استان در روز گذشته گفت: آزادراه تهران به قم با ثبت ۹۱ هزار و ۸۴۶ تردد بیشترین ترافیک را در سطح جاده های استان قم داشته است.

وی ادامه داد: پس از آزادراه تهران به قم، کمربندی قم به اراک با ۶۴ هزار و پنج تردد و بزرگراه راهجرد به سلفچگان با ۵۴ هزار و ۵۰۵ تردد به ترتیب دومین و سومین محور پرتردد قم در ۲۹ اسفندماه بوده اند.

زنجیرانی فراهانی با اشاره به جمع ورودی و خروجی به استان قم در ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ نسبت به میانگین تردد روزانه مدت مشابه سال قبل آن گفت: روز گذشته ۲۳۱ هزار و ۵۹ خودرو وارد شهر قم شدند که نسبت به سال قبل آن ۵۱ درصد افزایش را نشان می دهد همچنین در این روز ۲۶۹ هزار و ۹۰۳ خودرو وارد استان قم شدند که نسبت به سال قبل آن ۲۷ درصد افزایش دارد.



انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/40966
اخبار مرتبط

نظرات شما