ویزیت بیش از ۴ هزار نفر در خوزستان توسط پزشکان جهادگر قم+ عکس

پزشکان متخصص و فوق تخصصی جهادگر قم در تعطیلات بیش از ۴ هزار بیمار را در خوزستان ویزیت کردند و ۴ میلیارد ریال داروی رایگان اهداء کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، گروه جهادی سفیران سلامت با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان قم از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۲ فروردین در شهرستان مسجدسلیمان و اندیکا در استان خوزستان به ارائه خدمات رایگان پزشکی پرداختند.

طی این یک هفته بیش از ۵۵۰ خدمت دندان پزشکی شامل عصب کشی، جراحی، جرم گیری، ترمیم و پرکردن دندان و بیش از ۳۰۰ خدمت عکس‌برداری دندانپزشکی توسط متخصصان جهادگر ارائه و همچنین ۱۵۰ عینک رایگان نیز به نیازمندان اهداء شد.

۴۰۰۰ ویزیت پزشک متخصص و فوق تخصص از جمله زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، ریه، داخلی، غدد و متابولیسم، چشم‌پزشکی، مامایی، اطفال، قلب و عروق، روانپزشک و روانشناس، ۲۰۰ سونوگرافی ،۲۰۰ جراحی کودکان و اطفال، اهدای داروی رایگان به ارزش ۴ میلیارد ریال از دیگر خدمات جهادگران قمی در استان خوزستان بود.

همچنین کارگروه فرهنگی و برپایی اتاق کودک و نوجوان به منظور ارائه برنامه‌های آموزش مفاهیم بهداشتی دهان و دندان و آموزش مفاهیم مذهبی متناسب با سن افراد نیز اجرا شد.



 
گالری عکس
http://qomefarda.ir/41013
اخبار مرتبط

نظرات شما