ببینید؛

تاریکی مطلق در خیابان منتهی به بیمارستان امام رضا(ع) + فیلم

خیابان دوطرفه بدون حفاظ منتهی به بیمارستان امام رضا علیه السلام از سمت بلوار الغدیر (الغدیر ۴۹) علاوه بر نامناسب بودن جاده و ناهمواری های فراوان فاقد روشنایی مناسب می‌باشد و شب‌ها در تاریکی مطلق فرو می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بیمارستان مجهز امام رضا(ع) که توسط سازمان تامین اجتماعی برای ارائه خدمات به بیمه شدگان زیر پوشش این سازمان تاسیس شده، به دلیل بعد مسافت و نامناسب بودن موقعیت مکانی، دور از دسترس شهروندان قرار گرفته است از طرفی مسیر منتهی به این بیمارستان از سمت جاده اراک بسیار نا ایمن است و بارها شاهد تصادف مراجعان به این بیمارستان در این جاده بودیم.

اصلی ترین راه دسترسی به بیمارستان امام رضا(ع)، جاده قم - سلفچگان می باشد که مملو از ماشین های سنگین و همراه با خطرهای فراوان است.
جاده اراک دارای ۲ باند رفت و برگشت می باشد و به دلیل دوربرگردان طولانی، برخی مردم بدون استفاده از دوربرگردان، در این مسیر پرخطر از خودرو پیاده شده و به سمت بیمارستان آمد و شد می کردند، ولی چند سالی است باندهای جاده با دیوارهای بتی از هم تفکیک شده تا خطرپذیری افراد کمتر شود، ولی هنوز افرادی دیده می شوند که به ناچار از روی این بتن ها برای دسترسی زودتر به بیمارستان، عبور می کنند که بسیار خطرناک است.

همچنین خیابان دوطرفه بدون حفاظ منتهی به این بیمارستان از سمت بلوار الغدیر (الغدیر ۴۹) علاوه بر نامناسب بودن جاده و ناهمواری های فراوان فاقد روشنایی مناسب می‌باشد و شب‌ها در تاریکی مطلق فرو می‌رود، افرادی که شبانه در این خیابان تردد و رانندگی می‌کنند یا خودشان بیمار هستند یا بیماری را به سمت بیمارستان می‌برند که در دو حالت دچار استرس هستند و این تاریکی باعث افزایش خطر و ایجاد حادثه ناگوار خواهد شد.

امیدواریم مسئولان قم از جمله شرکت برق قم فکری به حال روشنایی این جاده داشته باشد.



 
گالری فیلم
http://qomefarda.ir/41229
اخبار مرتبط

نظرات شما