رئیس پلیس راه استان قم مطرح کرد:

افزایش ۴۰ درصدی حجم تردد‌ها در جاده‌های استان قم

رئیس پلیس راه استان قم گفت:حجم تردد‌ها در جاده‌های استان نسبت به سال گذشته در تعطیلات عید سعید فطر افزایش ۴۰ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ مختار پناهی  با اشاره به آخرین وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی این استان، بیان کرد: محورهای مواصلاتی قم طی تعطیلات عید سعید فطر شاهد ترافیک بسیار سنگینی است.

رییس پلیس راه استان قم افزود: در همین خصوص محورهای مانند بزرگراه امام علی(ع)، کاشان به قم، بزرگراه اراک به قم و سایر محورهای اصلی و فرعی با ترافیک فوق سنگینی همراه است.

وی اضافه کرد: صبح امروز بر اثر تصادف خودروی سواری با کامیون در محدوده استان قم به علت خواب آلودگی دو نفر در محل حادثه فوت کردند و جزء این حادثه منجر به فوت در محورهای مواصلاتی قم طی چهار روز اخیر، حادثه مهمی رخ نداده است.

رییس پلیس راه استان قم ادامه داد: بخاطر حجم بالای سفر در محورهای مواصلاتی استان قم از مسافرانی که قصد بازگشت به شهر خود دارند درخواست می شود تا سفر خود را مدیریت کرده و در صورت امکان زمان حرکت خود را به روزهای آینده موکول کنند.

پناهی تصریح کرد: طی تعطیلات عید سعید فطر امسال، تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان قم در مقایسه با سال گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته است.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/



http://qomefarda.ir/41626
اخبار مرتبط

نظرات شما