مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قم:

بسیج سازندگی در خدمت مردم روستاهای محروم استان قم

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) از اتمام پروژه آسفالت معابر روستای سعدآباد استان قم خبر داد و گفت: پروژه‌های بهسازی معابر روستایی مقبل آباد، شریف‌آباد، قزل‌آباد و صیدآباد نیز در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،علیرضا ایراندوست با اشاره به خدمات بسیج سازندگی در استان قم بیان کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار قم به روستاهای بخش مرکزی شهرستان جعفرآباد، معابر روستای سعدآباد به طول 3000 مترمربع و با هزینه چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری و بسیج سازندگی سپاه قم زیرسازی، قیرپاشی و آسفالت شد.
وی ادامه داد: همچنین با مشارکت و همراهی بسیجیان استان قم، پروژه‌های بهسازی معابر روستایی مقبل آباد، شریف‌آباد، قزل‌آباد و صیدآباد نیز در حال انجام است که تلاش می‌شود در زمان‌بندی مشخص در اختیار روستائیان پرتلاش استان قرار گیرد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قم با تأکید بر اینکه بسیج سازندگی از ظرفیت‌های مختلف استان برای رفع مشکلات محرومان بهره‌مند خواهد شد، گفت: پروژه‌هایی که در این مجموعه دنبال می‌شود برای رسیدن به درآمد نیست بلکه برای خدمت به قشر محروم است به همین علت بسیج سازندگی در تأمین ماشین‌آلات و برخی از نیازهای پروژه‌ها از داشته‌های خود هزینه هم می‌کند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41688
اخبار مرتبط

نظرات شما