عضو خبرگان رهبری در گفتگو با قم فردا:

ترویج بی‌حجابی و حمله به آمران معروف نقشه طراحی شده دشمنان نظام است

عضو خبرگان رهبری ضمن محکوم‌کردن اقدام اراذل اوباش در به‌شهادت‌رساندن شهید الداغی گفت: ترویج بی‌حجابی و حمله به آمران معروف نقشه طراحی شده دشمنان نظام است.

آیت‌الله حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به شهادت شهید الداغی در سبزوار اظهار داشت: باتوجه‌به حوادث چند روز اخیر از جمله شهادت آیت‌الله سلیمانی در شمال کشور و همچنین شهادت جوان باغیرت در دفاع از ناموس کشورمان در برابر اراذل‌واوباش در کنار حمله به طلبه جوان در قم، همه نشان‌دهنده این مهم است که جریانی که اقدام به کشف حجاب و یا تظاهر به این کار می‌کند فراتر از غفلت و بی‌اعتنایی به معروف‌ها و ارزش‌های دینی است؛ بلکه یک نقشه و برنامه است و این نقشه را دشمنان نظام طراحی کرده‌اند.
وی ادامه داد: البته این به این معنا نیست که همه کسانی که در این توطئه و نقشه دشمن قرار گرفته‌اند با دشمنان نظام ارتباط دارند؛ بلکه به این تحت‌تأثیر قرار گرفته‌اند.
حسینی خراسانی تأکید کرد: این نقشه‌ای است که از سوی دشمنان نظام پیگیری می‌شود و هدف آن‌ها براندازی نظام است.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در این زمینه بیان داشت: ایشان می‌فرمایند: همین افراد تحت‌تأثیر این تبلیغات اگر بدانند به‌درستی توجه پیدا کنند و درست به آن‌ها اطلاع‌رسانی شود که چه دست‌های پلیدی پشت این اقدامات است خود  از این افراد بیزاری خواهند جست.
عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: زمینه‌هایی فراهم شده که در محدوده‌ها و نقطه‌هایی از شهر این نقشه‌ها را پیاده می‌کنند که همه بایستی تلاش کنیم با این نقشه شیطانی مقابله کنیم
وی خاطرنشان کرد: ضمن قدردانی و سپاسگزاری از زحمات خستگی‌ناپذیر نیروهای امنیتی، انتظامی و قوه قضائیه از این دستگاه‌ها خواستاریم  که حضور جدی‌تری در صحنه داشته باشند تا این اتفاقات تلخ رخ ندهد.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41918
اخبار مرتبط

نظرات شما