یادداشت؛

بزرگ مرد تربیت یافته در مکتب اسلام و قرآن

بزرگ مردی که خود تربیت یافته مکتب اسلام و قرآن است و فقط در جنبه های فردی دین توقف ننموده و جنبه های اجتماعی آن را نیز عمیق درک کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در آستانه سالروز رحلت بزرگ مردی قرار دادیم که از دوران هرج و مرج و ظلم و  ستم خوانین و شازده های قجری عبور کرده و به دوران پیشرفت تمدن و انقلاب صنعتی  وارد شده است . ولی به خوبی با هوش  سرشاری که داشت  خیلی زود درک کرد که حتی صنعت و تکنولوژی نمی تواند نجات بخش انسان از انحطاط وظلم و ستم ستمگران و استعمار گران باشد.
قدرت هایی که با شعار فریبنده استعمار( بخوانید آبادانی) وارد کشورهای تحت ستم شده و منابع معدنی و ثروت آنها را غارت کرده و به آن هم بسنده نکرده و حتی به فرهنگ دیرین و ریشه دار جوامع تحت استعمار خود تاختند.
 این گونه بود که  انقلاب اسلامی را در  ایران آغاز و با یک نهضت ایمانی و اسلامی و مردمی توانست رژیم ستمشاهی که دست نشانده همین استعمارگران در کشور بودند را سرنگون و دست به تشکیل حکومت اسلامی بزند.
حکومتی که بیش از 40 سال از عمر با برکت آن می گذرد و می رود که قله های رفیع انسانی و ایمانی و جهانی را با تمام دشمنی های دشمنان  انقلاب  از نوع داخلی و خارجی آن فتح کند و انسان را به سوی بیداری فطری و معنوی خویش رهنمون سازد تا معنویت راستین الهی در جوامع بشری نهادینه شود و تمدن اسلامی پایه گذاری شود و انقلاب صدور خویش بر تمام دنیا را به منصه ظهور برساند.
بزرگ مردی  که خود تربیت یافته مکتب اسلام و قرآن است و فقط در جنبه های  فردی دین توقف ننموده و جنبه های اجتماعی آن را  نیز عمیق درک نموده  و در راه فهماندن آن به تمام جهان تلاش نموده است.
در تمام دوران  عمر با برکت خویش فریادی بر سر استعمارگران زد که طنین فریادش بعد از سالها از رحلتشان به گوش می رسد و لرزه بر اندام دنیا طلبان و جهانخواران می اندازد. موجی که آسودگی آن اعتلای پرچم بلند لا اله الا الله  بر فراز تمام کاخهای ستم دنیا است.
او کسی نیست جز روح الله الموسوی الخمینی (ره)

مهندس رستمی

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/42797
اخبار مرتبط

نظرات شما