هر روز با یک شهید؛

درباره نفاق رسانه‌های بیگانه هوشیار باشید

به حرف رادیوهای بیگانه و منافقین گوش نداده و اگر رهبر می‌گوید جوانان خود را به جبهه‌ها بفرستید، اعلم علما هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،شهید علیرضا بادی در تاریخ در شهر مقدس قم به دنیا آمد. وی پس از چندی مجاهدت در تاریخ ۲۳ تیرماه ماه ۱۳۶۱ در جبهه حق علیه باطل به خیل عظیم شهادت پیوست

در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.
بسم‌الله الرحمن الرحیم
و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عندربهم یرزقون
مرگ باعزت اگر خونین است، بهتر از زندگی ننگین است؛ «استاد شهید مطهری»
و اما حدیث قدسی"من طلبنی وجدنی، و من وجدنی عرفنی، و من عرفنی أحبّنی، و من أحبّنی عشقنی، و من عشقنی عشقته، و من عشقته قتلته، و من قتلته فعلیّ دیته، و من علیّ دیته فأنا دیته.
قدم در راه معرفت الهی گذارده و حق را می‌یابد و کسی که حق را یافت از شهد وجودش بهره خواهد گرفت و عاشقی شعله برخواهد کشید. خدای متعال عاشق بنده‌ای خواهد شد که قواعد بندگی را خوب آموخته باشد. پس توجه حق به‌سوی بنده‌اش، به معنای توجه عاشقانه به اوست.
با درود و سلام بر خدای تبارک‌وتعالی و با امید خشنودی ایشان و با درود و سلام بر حضرت مهدی (عج) و به امید خشنودی و ظهور هرچه نزدیک‌تر ایشان و با درود و سلام بر نایب امام؛ خمینی بت‌شکن و به امید طول عمر آن حضرت و با درود و سلام بر خانواده شهدا و رزمندگان و به امید عنایت صبر و استقامت از جانب خداوند تبارک‌وتعالی به ایشان و با درود و سلام بر ملت قهرمان و شهیدپرور و دنباله‌رو راه انبیا.
والعصر ان الانسان لفی خسران الذین آمنوا و عملوا الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر.
امید بر آن دارم قبل از رسیدن به فیض عظیم شهادت به زیارت کربلای حسین و پابوس قبر گران‌مایه آن نمونه باارزش تاریخ که با ازخودگذشتگی، دین اسلام را از نابودی نجات داد، نائل آیم. ان شا‌الله...
خدایا با ریختن خونم دین‌محمدی پابرجا می‌ماند، پس ای شمشیرها مرا دریابید.
خدایا اگر کشیدن زجر و دادن اعضای بدنم دین محمد و آلش باقی می‌ماند پس ای شمشیرها ای سرنیزه‌ها و ای دشمن زبون بر من بتازید تا به سعادت دودنیا برسم.
خدایا اگر با دادن خون؛ با دادن اعضای بدنم و با دادن سلامتی‌ام، رهبرم امام از جان بهترم باقی می‌ماند و به راهش ادامه می‌دهد؛ پس ای مرگ، ای آرزوی دیرین من، بشتاب تا به دیدار خدا بشتابم. خدایا حال که سعادت آن رادارم که به تو بپیوندم.
ای مادرم؛ عروسی من شهادتم و همسرم خون در خاک ریخته‌ام است؛ پس ای مادر، در شهادتم گریه نکن؛ زیرا به بالاترین مقام رسیده‌ام.
من حقیرتر از آنم که به شما ملت بلندنظر ایران نصیحت کنم، لکن پیامم به شما این است که رهبر خود را به دست فراموشی نسپارید که مایه خشنودی، حضرت صاحب‌الزمان (عج) است. اطیعواالله و اطیعوا الرسول و اولوالأمر منکم.
پشت‌جبهه‌ها به فعالیت مشغول باشید که ثوابش زیاد و امید رزمندگان است؛ جلوی منافقین را با شدت بگیرید؛ چه آنان فقط به فکر وابسته کردن شما به ابرقدرت‌ها هستند و دنباله‌روی هوای نفسانی و نفس اماره خود هستند.
به حرف رادیوهای بیگانه و منافقین گوش نداده و اگر رهبر می‌گوید جوانان خود را به جبهه‌ها بفرستید و اعلم علما هستند.
از بسیج و سپاه ناراضی نباشید، این ارگان انقلابی بوده و اگر کسی در این لباس به شما بدی کرد از این بسیج یا سپاه نیست؛ بلکه گرگی است که به لباس میش درآمده است.
من از خود چیزی ندارم و آن اندک مال را که از دنیا دارم به مادرم وامی‌گذارم تا در راه خدا خرج و احتیاج خود را رفع نمایند.
به امید روزی که کربلا و قدس و در نهایت جهان زیر پرچم اسلام قرار گیرد. والسلام علی من اتبع الهدی


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/42970
اخبار مرتبط

نظرات شما