دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش‌وپرورش:

رویداد ملی زنگ بهشت در مدارس آغاز شد

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه باید برنامه‌های مناسب مدارس احصا، تقویت و نشر داده شود، گفت: رویداد ملی زنگ بهشت باهدف شناسایی ایده‌ها و برنامه‌های جذاب در مدارس آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  حجت‌الاسلام حمید نیک‌زاد پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با موضوع «تشریح فراخوان رویداد ملی زنگ بهشت» اظهار داشت: امروز در دنیا رویداد فراگیر شده است تا تجربیات متعدد کسب شود.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود به فعالیت‌های پرورشی اشاره کردند و فرمودند که باید فعالیت‌های پرورشی جذاب باشد.
دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش‌وپرورش افزود: ایجاد فعالیت‌های جذاب در مدارس هم برعهده مسئولین و هم برعهده مدارس است. باید فعالیت‌های خوب که در مدارس انجام می‌شود احصا و تقویت و در مدارس دیگر نشر داده شود.
وی اضافه کرد: حضور چند هزار طلبه در مدارس و در بین دانش‌آموزان در سراسر کشور و انجام فعالیت‌های تبلیغی اعم از طرح امین، تدریس و معلمی، اقامه نماز جماعت و تبلیغ‌های مناسبتی، فرصتی ایجاد کرده که طلبه‌ها بتوانند در زمینه تقویت ارزش‌های دینی و فرهنگ اسلامی در مدرسه و در بین دانش‌آموزان فعالیت تبلیغی و کنشگری مناسبی داشته باشند.
حجت‌الاسلام نیک‌زاد افزود: در نظر داریم طرح، ایده، دستاورد، خلاقیت و اقدامات مؤثری که مبلغین و طلاب توانسته‌اند باذوق و مهارت خود در محیط مدرسه و تعامل با دانش‌آموزان به وجود بیاورند را شناسایی کرده و مقدمات تقویت و توسعه این خلاقیت و نوآوری‌ها را به وجود بیاوریم.
وی در ادامه با اشاره به اهداف مهم این طرح گفت: شناسایی ابتکارات، ایده‌ها، طرح‌ها و فعالیت‌های مؤثر تبلیغی و تربیتی طلاب در مدارس سراسر کشور، ارزیابی و تقدیر از دستاوردهای مؤثر و برتر، تسهیلات برای تولید و عرضه محصولات و خدمات نوآورانه مبلغین و طلاب و فراهم‌کردن شرایط اجرا دستاوردها و ایده‌ها در آموزش‌وپرورش و توسعة کمی آن از جمله این اهداف است.
دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش‌وپرورش افزود: تمام کسانی که در مدارس و مسجد برنامه‌های جذاب اجرا می‌کنند می‌توانند در سایت زنگ بهشت برنامه و رویداد خود را بارگذاری کنند.



خبرنگار: سیدمحمدحسن یزدی نژاد
انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43115
اخبار مرتبط

نظرات شما