با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد؛

ترویج «ازدواج آسان» در جشن «پیوند آسمانی» کارکنان خواهر ادارات قم

جشن پیوند آسمانی ویژه کارکنان خواهر بسیجی ادارات با حضور جمعی از مسئولان استان در سالن شهرداری قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سیده زهره دیبایی دبیر مراسم و مسئول بسیج خواهران پایگاه حضرت خدیجه(س) از برگزاری جشن ازدواج ۱۹ نفر از کارمندان خواهر در سالروز ازدواج حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت علی علیه السلام خبر داد و گفت: این مراسم ویژه آن دسته از کارمندان خواهر است که ازدوجشان را از اول ذی الحجه سال گذشته تا امروز ثبت کرده اند.

وی هدف از برگزاری این مراسم را ترویج ازدواج آسان و آموزش های جمعیتی به زوج های جوان عنوان کرد.

امیر علی عموزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد قم با گرامیداشت سالروز پیوند آسمانی حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت علی علیه السلام آن را نکاح مقدسی دانست و گفت: این روز فرصت مغتنمی است تا با استفاده از آموزه های دینی مسیر را برای ازدواج آسان جوانان هموار کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عالمی مدیر کل اطلاعات استان قم در این مراسم با اشاره به نقش ویژه زنان در حفظ حریم خانواده، گفت: امروز با دو کلید واژه مهم ایمان و امید مواجه هستیم که مقام معظم رهبری در سخنرانی روز ۱۴ خرداد مطرح کردند و باید برای گسترش این دو کلید واژه در کشور تلاش کنیم.

وی مسئله عفاف و حجاب را مهم دانست و گفت: ۲۱ تیر روز حجاب و عفاف است و همه ما موظفیم در این عرصه ورود کنیم.

مدیر کل اطلاعات استان در این خصوص از سه نوع کشف حجاب سیاسی، کشف حجاب هرزگی و کشف حجاب عرفی در کشور یاد کرد و گفت: دشمن هر روز یک فتنه و غائله جدید ایجاد می‌کند و ما اکنون در یک جنگ ترکیبی به سر می‌بریم، اما مردم ولایت‌مدار ایران با رهبری حکیمانه امام خمینی رحمت الله علیه و جانشین خلفش یعنی رهبر معظم انقلاب اسلامی توانست در مسیر قرار بگیرد و هرگز از مسیر خارج نشود.

حجت الاسلام و المسلمین عالمی در پایان با تاکید بر نیاز کشور به انجام اقدامات فرهنگی و آموزشی به صورت هم افزا گفت: ما باید از عناصر و نیروهای بسیج برای مقابله با طرح های فرهنگی دشمن استفاده کنیم.



انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/43194
اخبار مرتبط

نظرات شما