رئیس پلیس‌راه استان قم خبر داد:

تعریض جاده دستجرد برای کاهش تصادفات

رئیس پلیس‌راه استان قم گفت: یکی از محورهایی که چندین سال به‌صورت پیاپی شاهد تصادف هستیم محور دستجرد است و یکی از مطالبات پلیس‌راه این بود که عرض جاده بیشتر شود.

سرهنگ مختار پناهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت : جاده قدیم قم سلفچگان یک جاده فرعی بود که اخیراً ارتقا یافته است و پیمانکاران راهداری در حال تعریض پل‌ها هستند و قرار است عرض جاده به ۹ متر ارتقا پیدا کند.
رئیس پلیس‌راه استان قم در پاسخ به این سؤال که برخی از محورها  که فاقد تابلو است تکلیف راننده چیست؟ گفت: طبق آیین‌نامه راهنمایی‌ورانندگی محورهای اصلی که فاقد تابلو راهنمایی و علائم هستند سرعت مجاز در روز ۹۵ کیلومتر و سرعت مجاز در شب ۸۵ کیلومتر و در جاده‌های فرعی سرعت مجاز ۸۵ کیلومتر در روز و ۷۵ کیلومتر در شب است.
پناهی ادامه داد: یکی از محورهایی که چندین سال به‌صورت پیاپی شاهد تصادف هستیم محور دستجرد است و یکی از مطالبات پلیس‌راه این است که این محور ارتقا پیدا کند و عرض جاده بیشتر شود و در حال انجام است تا شاهد کاهش حوادث در این محور باشیم‌، پیگیر هستیم تا تابلوهای راهنمایی توسط راهداری در این محور نصب شود.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/43260
اخبار مرتبط

نظرات شما