عضو خبرگان رهبری:

حادثه 6 تیرماه نشان داد که راهبران نظام در خط مقدم حضور دارند

عضو خبرگان رهبری گفت: در اوج ترورهای منافقین در اوایل انقلاب مقام معظم رهبری در مساجد به صورت مداوم و با وجود خطرهای فراوان به روشنگری وتبیین دیدگاه های انقلاب و امام خمینی ره می پرداختند.

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به 6 تیرماه و سالروز ترور مقام معظم رهبری توسط منافقین در این روز اظهار داشت: یکی از ویژگی های مهم رهبران و مسئولان انقلاب در سال های اول پیروزی انقلاب این بود که خودشان در خط مقدم بودند و هیچگاه خودشان را از مردم جدا نمی دانستند.
وی ادامه داد: این مهم در طول جنگ تحمیلی و پیش از آن بارها به اثبات رسید به طوری که در اوج ترورهای منافقین در اوایل انقلاب مقام معظم رهبری در مساجد به صورت مداوم و با وجود خطرهای فراوان به روشنگری وتبیین دیدگاه های انقلاب و امام خمینی (ره) می پرداختند.
موسوی اصفهانی گفت: این نشان می هد که نه تنها راهبران این انقلاب از خطر فرار نمی کردند بلکه برای تبیین و حفاظت از انقلاب نوپا پا به عرصه می گذاشتند و در دل خطر حضور پیدا می کردند.
وی به امداد غیبی در خصوص حفظ جان رهبر انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: شاید اگر آن حادثه برای ایشان پیش نمی آمد ایشان نیز در حادثه 7 تیرماه به شهادت می رسیدند و انقلاب اسلامی ایران از وجود چنین رهبر فرزانه ای باز می ماند.
عضو خبرگان رهبری به ذلت و درماندگی امروز منافقین اشاره کرد و گفت: این که ذلت و تباهی تازه شروع خفت آن ها است چرا که این سنگ دلان جان جوانان زیادی را با ترورهای کور  خود گرفتند و باید بیش از این ها تقاص کارهای خودشان را بدهند.
وی ادامه داد: استکبار جهانی در طی این سال ها بارها از آن ها استفاده و حمایت کرد و درست در زمانی که دید دیگر پشتیبانی از آن ها برای نظام مقتدر ما خطری ندارد آن ها را رها کرد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43420
اخبار مرتبط

نظرات شما