در جلسه شورای برنامه‌ریزی تصویب شد؛

تعیین سهم شهرستان‌های «کهک و جعفرآباد» از اعتبارات استانی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان برای دو شهرستان «کهک و جعفرآباد» به ترتیب سهم ۷ و ۸ درصدی از محل اعتبارات استانی و متوازن تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، نادری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در جلسه شورای برنامه‌ریزی با بیان اینکه برای دو شهرستان کهک و جعفرآباد به ترتیب سهم ۷ و ۸ درصدی از محل اعتبارات استانی و متوازن در نظر گرفته شده است افزود: این تخصیص اعتبار با درنظرگرفتن فرایندهای مختلف و بیشتر از شاخص‌های مربوطه با اولویت طرح‌های نیمه‌تمام بر مبنای تشخیص کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها اختصاص خواهد یافت.
استاندار در این جلسه با اشاره به اهمیت توجه به زیرساخت‌های آموزش‌وپرورش و رفع نیاز استان به مراکز آموزشی گفت: باید برای دو بخش آموزش پرورش و بهداشت زمین مناسبی پیش‌بینی شود تا بتوان نیاز این دو بخش در سطح استان را برای احداث مراکز بهداشتی و درمانی و مدارس مرتفع کرد.
آقای شاهچراغی همچنین بر لزوم مدیریت مصرف آب و برق در ادارات دولتی تأکید کرد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست نسبت به‌صرفه جویی در این دو بخش اقدام علمی انجام دهند.
حجت‌الاسلام ذوالنوری و امیرآبادی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه بر اهمیت تقویت و توسعه زیرساخت‌های برخی از بخش‌ها از جمله آموزش‌وپرورش و ورزش استان تأکید کردند و خواستار پیگیری این موضوع در سطح ملی و همراهی وزارتخانه‌های مربوطه دراین‌خصوص شدند.
نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین از برگزاری برخی مسابقات ورزشی «پرورش اندام» در قم که با شأن و جایگاه این شهر همخوانی ندارد انتقاد کردند و خواستار انتقال آن به دیگر استان‌ها شدند.
همچنین در این جلسه میزان اعتبارات هزینه‌ای ۲۳ دستگاه اجرایی استان به تصویب رسید.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43597
اخبار مرتبط

نظرات شما