امام‌جمعه سلفچگان:

سکاندار واقعی امروز ولایت را حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای می‌دانیم

امام‌جمعه سلفچگان گفت: سکاندار واقعی امروز ولایت را حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای می‌دانیم ایشان ستون ایران و مظهر ایمان و امید ملت بزرگ ایران است.

حجت الاسلام غروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ضمن تبریک ایام ولایت و عید غدیر خم اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری حقیقتاً مسلمین عالم می‌توانند از همین حادثه غدیر، وسیله‌ای برای رشد و هدایت وافی و کامل همه‌ی جهان اسلام پیدا کنند.
وی ادامه داد: هیچ کس هم وقوع این حادثه و صدور آن کلمات را از نبیّ مکرم اسلام منکر نشده است.
حجت الاسلام غروی ابراز داشت: ما قائل هستیم اثرگذاری مردم در اداره امور مملکت یک حق است که بتوانند در امور اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و.... دخالت مؤثر و منطقی داشته باشند و بزرگترین مظهر دخالت مردم در امور حکومت، غدیر است. خودِ غدیر این را به ما آموخت و لذاست که عید غدیر، عید ولایت است، عید سیاست است، عید دخالت مردم در امر حکومت است این عید بزرگ از جنبه‌های مختلف مورد توجه، تحلیل و تفسیر قرار گرفته است اما مسأله امامت و رهبری جامعه اسلامی را بایست در زمره مهمترین وجوه این پدیده تاریخی دانست. خداوند در روز غدیر، سخن از اکمال دین، اتمام نعمت و مأیوس شدن دشمنان را مطرح می‌کند، مقام معظم رهبری نیز با اشاره به بعد از غدیر می‌فرماید: «در نظام اسلامی، هر کس متدیّن به عقیده و شریعت اسلام است، در امر حکومت دارای مسؤولیت است. هیچکس نمی‌تواند خود را از موضوع حکومت کنار بکشد. هیچکس نمی‌تواند بگوید: «کاری انجام می‌گیرد؛ به من چه!؟»
وی ادامه داد: در موضوع حکومت و مسائل سیاسی و مسائل عمومی جامعه در نظام اسلامی، «به من چه» نداریم! مردم برکنار نیستند.
امام‌جمعه سلفچگان تصریح کرد: سکاندار واقعی امروز ولایت را حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای می‌دانیم ایشان ستون ایران و مظهر ایمان و امید ملت بزرگ ایران است و دشمن به خوبی به بزرگی ایشان و تأثیرگذاریشان بر معادلات جهانی و منطقه‌ای آگاه است و به همین خاطر با فتنه‌انگیزی و تخریب ولایت به خصوص در سالهای اخیر، نقطه قوت ایران را نشانه گرفتند، مردم باید بدانند که تضعیف رهبر انقلاب به معنای تضعیف ایران است به همین خاطر جامعه حوزوی، دانشگاهی، و بدنه تبلیغی اجتماعی و انقلابی مردمی خصوصا قشر مؤمن جوان وظیفه ملی و شرعی دارد که با جهاد تبیین به مقابله با این فتنه‌انگیزی‌ها بپردازد همانطور که مستحضر هستید همزمان با عید غدیرخم، عید بزرگ ولایت و امامت مولا امیرالمومنین علیه السلام، پویش جهانی تجدید بیعت با حضرت امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی راه‌اندازی شده است. پویشی که هر کس می‌تواند با درج هشتگ «لبیک یا خامنه‌ای» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به او اضافه شود و مطالب خودش را که منتسب به عید ولایت و امامت است، با هشتگ «لبیک یا خامنه‌ای» منتشر کند.
وی ادامه داد: حالا با توجه به ایام با برکت عید غدیر که عید بیعت با ولایت و امامت و مظهر اسلام سیاسی و ضرورت تشکیل نظام اسلامی است، باید بگویم که روز عید غدیر بهترین فرصت برای تجدید پیمان با ولایت است پس بیاییم با بیان ویژگی‌ها و برجستگی‌های شخصیت مقام معظم رهبری و راهاندازی پویش بزرگ #لبیک_یا_خامنه_ای آن وظیفه‌ای که شرعا به عهده ما هست را ادا کنیم.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/43645
اخبار مرتبط

نظرات شما