رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

کینه توزی دشمنان نظام اسلامی تمامی ندارد

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: کینه توزی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی هیچگاه تمام نمی‌شود و آن‌ها همچنان در صدد ضربه زدن به افکار و عقاید نسل جدید این کشور هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به تحریم و تهدید‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران از بدو شکل گیری تاکنون اشاره کرد و افزود: رفتار‌های ظالمانه دشمنان با ملت ایران نشان می‌دهد حق جویی، استکبار ستیزی و مقاومت ملت غیور ایران اسلامی، خواب را از دشمنان گرفته و آن‌ها را عصبی‌تر کرده است.

او  ادامه داد: البته در مسیر مقاومت و مقابله با نقشه‌های دشمنان، سختی‌هایی هم برای ملت ایران وجود دارد که نمی‌شود نادیده گرفت و باید برای رفع آن‌ها درایت و مدیریت داشت.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه خوشبختانه اخیرا با همت مضاعف دولت سیزدهم شاهد گشایش‌هایی برای کشورمان بوده ایم تصریح کرد: تلاش، مدیریت و برنامه ریزی دولت مردمی به آن‌هایی که بهشت امن و امان را در دنیای غرب جستجو میکردند نشان داد جهان امروز به یک یا دو کشور محدود نمی‌شود بلکه دوستان و شرکای زیادی هستند که ارتباط با آن‌ها می‌تواند زمینه ساز رشد و شکوفایی ایران اسلامی باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه بر ضرورت رسیدگی به مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود، فرزندان شهدا را نشانه گرفته اند که باید این توطئه آن‌ها را خنثی کرد.

آیت الله حسینی بوشهری خدمت در بنیاد شهید را باقیات الصالحات و یکی از مصادیق روشن و بدون تردید خدمت به انقلاب اسلامی را خدمت به خانواده‌های معظم شهدا توصیف کرد.

 امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در پایان این دیدار گزارشی از از روند رسیدگی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ارائه کرد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43776
اخبار مرتبط

نظرات شما