در نگارخانه شهید آوینی؛

برپایی نمایشگاه نقاشی «آب عاشق» در قم

نمایشگاه نقاشی «آب عاشق» منتخب آثار عاشورایی زهرا ماجد هنرمند عراقی الأصل در گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیین گشایش نمایشگاه نقاشی «زهرا ماجد» هنرمند عراقی الأصل با عنوان «آب عاشق» در نگارخانه شهید آوینی برگزار شد.

معاون سفیر عراق، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد کاظم رضوانی معاون هنری و حسین محمودی رئیس گروه هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و جمعی از هنرمندان استان از جمله هادی گل‌محمدی، رضا ابوذر، علی سلطانی و علی اصغر نظری‌حائل در مراسم افتتاح این نمایشگاه حضور داشتند.

زهرا ماجد در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار «شهر۲۰»، اظهار کرد: در این نمایشگاه ۱۷ اثر رنگ روغن با موضوع اهل‌بیت (ع) و بویژه امام حسین (ع) و عاشورا به نمایش درآمده است.

وی، برپایی نمایشگاه «آب عاشق» را نخستین تجربه عرضه آثار خود در قالب نمایشگاه عنوان کرد و گفت: بعضی از آثار را چند سال قبل طراحی کردم و آغاز این کار با کشیدن تابلوی نقاشی «کشتی نجات» همراه بود که در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی قرار دارد و از ایشان برای این نمایشگاه به امانت گرفتیم.

این هنرمند نقاش در خصوص اینکه آیا آثار نمایشگاه «آب عاشق» در عراق نیز امکان نمایش دارد، گفت: معاون سفیر عراق در بازدید از نمایشگاه تأکید کرد آثار در دهه اول محرم در بین‌الحرمین به نمایش دربیاید.

خاطرنشان می‌شود نمایشگاه آثار هنری زهرا ماجد با عنوان «آب عاشق» از تاریخ ٢٤ تا ٢٩ تیرماه از ساعت ١٧ تا ٢٠ در نگارخانه شهید آوینى خانه فرهنگ و هنر ملل قم به نشانی بلوار جمهوری، نبش کوچه ۲۸ پذیرای علاقه‌مندان است.



انتهای پیام/


منبع:شهر بیست
http://qomefarda.ir/43843
اخبار مرتبط

نظرات شما