مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی قم خبرداد:

نقش آفرینی ۱۵۰۰ مداح در قم/ صدور مجوز برای برپایی ۳۰۰ ایستگاه صلواتی در محرم

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی قم از نقش آفرینی یک هزار و ۵۰۰ مداح در استان خبرداد و گفت: تا امروز برای برپایی ۳۰۰ ایستگاه صلواتی در ایام محرم مجوز صادر شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام محمد آقازیارتی  عنوان کرد: یک هزار و ۵۰۰ مداح برای نقش آفرینی در ماه محرم در قم اعلام آمادگی کردند.

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی قم تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی هشت محتوا را برای مراسم‌های محرم امسال در نظر گرفته است؛ از جمله این محتواها ملت مهربان، امام زندگی، شوق زخم ویژه نوجوانان هیات، و همچنین برای منبر و مداحان است.

وی ادامه داد: شعار محوری ایام محرم امسال هیات‌های مذهبی قم "در زیر خیمه‌اش همه یک خانواده‌ایم" نامگذاری شده است.

آقازیارتی یادآور شد: یک‌هزار و ۴۵۰ مسجد و حسینیه برای اقامه مراسم‌های عزاداری ماه محرم امسال در قم اعلام آمادگی کردند.

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی قم با بیان اینکه ۳۰۰ محفل روضه خانگی در استان قم خواهیم داشت، گفت: ۵ هزار و ۱۰۰ مبلغ برادر و خواهر در ایام محرم برای حضور در مراسم‌ عزاداری اعلام آمادگی کردند.

آقازیارتی با اشاره به اینکه امسال هشت تیم بازدید کننده از هیئات مذهبی با هدف بررسی و رفع کاستی‌ها فعال است، گفت: تمامی دسته روی‌های عزاداری از اول تا ۱۲ محرم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تا امروز برای برپایی ۳۰۰ ایستگاه صلواتی در ایام محرم مجوز صادر شده‌است، اظهار کرد: تعداد ایستگاه‌های صلواتی تا پایان ایام محرم متغییر خواهد بود؛ همچنین ایستگاه‌هایی که بدون مجوز برپا می‌شوند جمع آوری خواهند شد.

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در رابطه با توزیع ارزاق بین هیات‌های مذهبی تصریح کرد: هیات‌های مذهبی می‌توانند از طریق ثبت در سامانه بیرق و یا با مراجعه حضوری در شورای هیئات مذهبی حواله دریافت ارزاق را تحویل بگیرند؛ در استان قم ۲ هزار و ۲۰۰ هیات ارزاق را به صورت کلی و یا برخی کالاها تحویل گرفته‌اند.



انتهای پیام/


منبع:ایسنا
http://qomefarda.ir/43940
اخبار مرتبط

نظرات شما