عضو خبرگان رهبری:

رعایت عفاف و حجاب نه تنها واجب شرعی بلکه یک قانون است

عضو خبرگان رهبری گفت: رعایت عفاف و حجاب نه تنها یک واجب شرعی بلکه یک قانون در کشور است،

آیت الله موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به هفته عفاف و حجاب و ضرورت رعایت این واجب در جامعه اظهار داشت: مردم ایران در طی دهه های مختلف همواره از حجاب به عنوان یک ارزش یاد کرده و آن را پاس داشته اند.
وی ادامه داد:  نمونه این مهم را می توان در زمان رضاخان دید، زمانی که وی دستور کشف حجاب را داد، مردم دین دار و ولایتمدار ایران در برابر آن ایستادند و اجازه ندادند توطئه بیگانگان در این زمینه محقق شود.
موسوی اصفهانی تاکید کرد: در مقطع کنونی نیز به راحتی می توان دسیسه ها و توطئه های دشمنان نظام را دید، به طوری که تمامی این اتفاقات با توطئه های دشمنان نظام صورت می گیرد.
وی افزود: مردم دین دار و انقلابی در برابر تحرکات عده ای قلیل که در زمین دشمنان نظام بازی می کنند ایستادگی کرده و اجازه نمی دهند که این اقدامات خللی در عزم راستین آن ها در رعایت عفاف و حجاب بگیرد.
عضو خبرگان رهبری با بیان این که رعایت عفاف و حجاب نه تنها یک واجب شرعی بلکه یک قانون در کشور است، گفت: همه ما ملزم هستیم که به قوانین کشورها احترام بگذاریم و در این میان رعایت عفاف و حجاب یک قانون در کشور است که همه باید به آن پایبند باشیم.
وی خاطر نشان کرد: دستگاه های متولی نیز باید اقدامات لازم در این زمینه را در حیطه ای کاری خودشان انجام دهند به طوری که ما اثرات آن را در جامعه شاهد باشیم.
موسوی اصفهانی ابراز داشت: قانون جدیدی که در مرحله بررسی و تصویب است نیز باید در صورت تایید نهایی تمام و کمال در کشور اجرا شود تا این ناهنجاری های پراکنده و اندکی را نیز که در کشور شاهد هستیم، پایان یابد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43983
اخبار مرتبط

نظرات شما