رئیس شورای هیئات مذهبی استان قم:

هر سال حضور جوانان در هیئت ها بیشتر می شود

رئیس شورای هیئات مذهبی استان قم با اشاره به فعالیت بیش از ۲۰۰۰ هیئت مذهبی در استان قم گفت: بحمدالله سال به سال شاهد شور و حضور بیشتر نوجوانان و جوانان در هیئت ها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جواد اشعری با حضور در جمع عزاداران حسینی هیئت خادم الرضا(ع) و در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام سوگواری امام حسین(ع) تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ هیئت مذهبی در استان قم وجود دارند که بیش از هزار و ۶۰۰ هیئت در شهر مقدس قم فعالیت داشته و هزار و 700 هیأت در دهه نخست محرم در قم مراسم برگزار می کنند.
وی با اشاره به سابقه هیئت خادم الرضا(ع) گفت: امام رضا علیه السلام سفارشات زیادی را برگزاری عزای حضرت سید الشهدا(ع) داشته اند و تاکید کرده اند اگر برای کسی یا چیزی می خواهی گریه کنی برای امام حسین(ع) باشد.
رئیس شورای هیئات مذهبی استان قم با بیان اینکه این فرمایش سرلوحه کار همه هیئت ها بویژه هیئت خادم الرضا(ع) گفت: بحمدالله سال به سال شاهد شور و حضور بیشتر نوجوانان و جوانان در این هیئت و سایر هیئت ها هستیم.
وی در پاسخ به این سوال که هیئت نمونه چه ویژگی هایی دارد؟ گفت: هیئت نمونه هیئتی است که درعرصه های مختلف فعالیت دارد و بحمدالله بیشتر هیئت های قم هیئت های نمونه ای هستند اما نکته و بحث بارز هیئت خادم الرضا (ع) که جا دارد خداقوتی به مسئولان آن بگوییم این است که در همه عرصه ها فعالیت دارد.
انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/44047
اخبار مرتبط

نظرات شما