رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم خبر داد :

افزایش ۵۰ درصدی فوتی حوادث رانندگی

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: تعداد فوتی حوادث رانندگی در تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عزت اله بهزادی نیا   افزود: در تیرماه امسال ۱۸ نفر و سال گذشته ۱۲ نفر در حوادث ترافیکی این استان جان خود را از دست داده‌اند.

وی اضافه کرد: در تیرماه امسال تعداد مصدومان حوادث شهری ۲ هزار و ۴۶ نفر و مصدومان جاده‌ای نیز ۶۲۵ نفر بود که به ترتیب ۱۴درصد افزایش و ۹ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی حوادث ترافیکی منجر به جرج و فوت در تیرماه امسال نسبت به پارسال، ادامه داد: تیرماه امسال ۲ هزار و ۱۵۸ حادثه و تیرماه پارسال یک هزار و ۸۹۹ حادثه ترافیکی منجر به جرح و فوت در استان رخ داده است.

بهزادی نیا بیان کرد: تیرماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، تعداد مصدومانی که در محل حادثه درمان شده‌اند نیز ۴۳ درصد افزایش و تعداد مصدومان انتقالی به بیمارستان ۱۱ درصد کاهش یافته است.

وی بیان کرد: همچنین تعداد تماس‌های مردمی با اورژانس ۱۱۵، ماموریت کارشناسان این مرکز و تعداد مددجویان به ترتیب ۱.۶، ۱۲ و ۵ درصد افزایش یافته است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/44301
اخبار مرتبط

نظرات شما