معاون استاندار قم:

فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در میان مردم فراگیر شده است

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: با تلاش خبرنگاران برای نمایش توانمندی‌های شرکت‌های داخلی برای ساخت محصولات موردنیاز کشور، فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در میان مردم با استقبال مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ابوالقاسم مقیمی بیان داشت: خبرنگاران ما در پرداختن به داشته‌ها و توانمندی‌های جوانان این مرزوبوم به‌خوبی عمل کرده‌اند و مردم ما امروز به ظرفیت‌های کشور برای پاسخ به هر نیازی از جمله در زمینه ساخت انواع محصولات راهبردی باور دارند.
وی افزود: دشمنان تلاش کردند با تحریم‌های اقتصادی ما را ناامید سازند، اما در اثر این فشارها، ظرفیت‌های کشور در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه‌های اقتصادی بیش‌ازپیش نمایان شد و متخصصان ما توانستند از دل این تهدید فرصت بیافرینند.
وی ادامه داد: آنچه امروز بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم، تقویت رسانه‌های داخلی برای مقابله با جنگ رسانه‌ای است که دشمنان علیه ما به راه انداختند و تلاش می‌کنند با ارائه روایت‌های غلط ذهن مردم ما را گمراه کنند.
مقیمی گفت: در همین راستا نیاز است تا برنامه‌های حمایتی از حوزه فرهنگ و رسانه در کشور تقویت شود و دراین‌خصوص باید از همه ظرفیت‌های موجود از جمله اعتبارات دولتی برای پشتیبانی از فعالان رسانه‌ای استفاده مناسب صورت گیرد.
وی تأکید کرد: حمایت اقتصادی از مجموعه‌های فرهنگی و رسانه‌ای به طور حتم موجب تقویت این جبهه در برابر تهاجم‌ شدید دشمنان خواهد شد و در همین راستا ما برای یاری رساندن به کنشگران فضای رسانه‌ای استان تلاش خواهیم کرد.
۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/44425
اخبار مرتبط

نظرات شما