مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر خبر داد:

انجام ٢۴ اقدام راهبردی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر برای نخستین بار

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: با روی کارآمدن دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، ٢۴ اقدام راهبردی برای اولین بار انجام شده و این اقدامات نشان از وجود یک اراده جهادی و تفکر انقلابی در این مجموعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، بیت‌اله برقراری ظهر امروز در حاشیه دیدار با برخی علما و مدیران نهادهای حوزوی در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: مشارکت رسانه‌ها به تعبیری مشارکت مردم است و این مشارکت در تحقق اهداف نظام در عرصه‌های مختلف بسیار مؤثر است.
وی افزود: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در دولت آیت‌الله رئیسی پیشرفت‌های بسیاری داشته است اما هنوز تا رسیدن به نقاط مطلوب فاصله دارد و خبرنگاران می‌توانند در رسیدن این صندوق به اهداف مشارکت کنند.
برقراری مدیرعامل صندوق  با بیان اینکه دستاوردها و فعالیت‌های صندوق باید برای جامعه هدف تبیین شود، گفت: بیمه یکی از پایه‌های مهم رفاه در زندگی امروز است و ما به دنبال تحقق این رفاه در زندگی کشاورزان، روستائیان و عشایر هستیم.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اظهار کرد: جمعیت هدف این صندوق در استان قم 32 هزار نفر است که 12 هزار نفر از آنان بیمه شده‌اند و بیمه کردن جمعیت باقیمانده نیز پیگیری می‌شود.
وی ادامه داد: درمان پایه اعضای این صندوق توسط بیمه سلامت انجام می‌شود و برای فراهم‌سازی بیمه تکمیلی درمان نیز تلاش‌هایی در حال انجام است و اکنون هم سه استان از این خدمت بهره‌مند هستند.
برقراری از رشد 165 درصدی بودجه صندوق و افزایش سطوح درآمدی خبر داد و گفت: حقوق مستمری بگیران 43 درصد افزایش داشته است و برای حداقلی بگیران نیز 190 درصد رشد داشته‌ایم. رویکرد دولت مردمی آیت‌الله رئیسی توجه به قشر کشاورز، روستائی و عشایر است که این افراد در عرصه‌های مختلف از جمله امنیت غذایی نقش مهمی دارند.
وی ادامه داد: در دولت‌های گذشته یک میلیون و 300 هزار نفر بیمه بودند و با اقدامات انجام شده آمار اعضای صندوق طی دو سال اخیر به دو میلیون و هفتصد هزار نفر رسیده است که این هدف با تبلیغ و تبیین محقق شده است و در این راستا سفرهای استانی نیز انجام و با استانداران، کارگزاران و افراد تاثیرگذار جلسات مختلف انجام شده است.
برقراری مدیرعامل صندوق با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در حالی معرفی نشده که از دستاوردهای بزرگ کشور است، عنوان کرد: با روی کارآمدن آیت‌الله رئیسی 24 اقدام راهبردی برای اولین بار در صندوق انجام شده است و این اقدامات نشان از وجود یک اراده جهادی و تفکر انقلابی در این مجموعه است.
وی با بیان اینکه 22 هزار مورد تسهیلات به مستمری‌بگیران صندوق پرداخت شده است، گفت: با استفاده از ظرفیت بیمه تکمیلی درمان تلاش ما این است که دیگر افراد در هنگام بیماری نگران هزینه‌ها و مسائل اقتصادی نباشند.
برقراری گفت: در سفرهای استانی فعالیت‌های صندوق را با نگاه تبیین خدمات جمهوری اسلامی و جهاد تبیین بازگو می‌کنیم تا همه اقشار و نخبگان نسبت به این صندوق آشنایی پیدا کنند.
وی افزود: جامعه هدف ما نزدیک به ۱۰ میلیون نفر است و 41 درصد از جذبی که تا به امروز داشته‌ایم به بانوان اختصاص داشته است.
انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/44493
اخبار مرتبط

نظرات شما