مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم:

تعداد عملیات آتش‌نشانی قم ۱۰ درصد کاهش یافت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قم گفت: تعداد عملیات آتش‌نشانی در قم از ابتدای امسال تا پایان تیرماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۰ درصد کاهش مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علیرضا زندیه بیان کرد: تعداد کل عملیات از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، سه هزار و ۸۲۰ مورد بوده که این آمار در مدت مشابه سال گذشته، چهارهزار و ۱۷۴ مورد بود.
وی افزود: از سه هزار و ۸۲۰ مورد عملیات امسال حدود ۶۸۷ مورد مربوط به عملیات حریق و ۵۵۶ مورد مربوط به عملیات نجات بوده است.
زندیه ادامه داد: از چهارهزار و ۱۷۴ مورد عملیات سال قبل حدود ۶۸۹ مورد مربوط به عملیات حریق و ۵۱۰ مورد مربوط به عملیات نجات بوده است.
به گفته وی تعداد عملیات حریق از فروردین تا پایان تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با حدود یک درصد کاهش مواجه بوده است.
وی بیان کرد: تعداد خدمات ایمنی ارائه شده توسط سازمان آتش‌نشانی قم در فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۵ درصد کاهش همراه بوده است.
زندیه تعداد کل عملیات در سال ۱۴۰۱ را ۱۰ هزار و ۷۳۶ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد عملیات حدود ۱۷ درصد مربوط به عملیات حریق، ۱۴ درصد مربوط به عملیات نجات و ۶۹ درصد مربوط به خدمات ایمنی بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: این سازمان با ۱۱ ایستگاه، ۲۹۰ نفر نیروی آتش‌نشان و ۴۶ دستگاه خودرو عملیاتی به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت همشهریان است.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/44586
اخبار مرتبط

نظرات شما