مسؤولان امنیتی با مجاهدت‌های خاموش خود نابودکننده برنامه‌های دشمنان اسلام و ایران باشند

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی به دنبال حمله تروریستی به حرم شاهچراغ تاکید کرد: این جنایت، گرچه به حسب اطلاعات رسیده به دست مزدوران داعشی حادث شد؛ اما دست‌های پشت پرده صهیونیزم و آمریکای کینه توز و به وجود آورنده داعش، در این اقدام ستمکارانه نادیده گرفته نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی حمله تروریستی به شاهچراغ را محکوم کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) -علیه‌السلام- بار دیگر موجب داغدار شدن دلهای محبان اهل بیت -علیهم السلام- شد.

این جنایت، گرچه به حسب اطلاعات رسیده به دست مزدوران داعشی حادث شد؛ اما دست‌های پشت پرده صهیونیزم و آمریکای کینه توز و به وجود آورنده داعش، در این اقدام ستمکارانه نادیده گرفته نخواهد شد.

عاشورا مبدأ و مقصد ملت حسینی ایران است و این تحرکات زبونانه و خباثت آمیز، ملت ما را از حرکت ظلم ستیزانه خود باز نخواهد داشت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن جنایت تروریستی در سومین حرم اهل بیت -علیهم السلام- در ایران، از مسئولان اطلاعاتی و امنیتی کشور می‌خواهد، قاطعانه ریشه‌ها و شبکه‌های وابسته به تروریست‌ها را شناسایی و به سزای اعمالشان برسانند و چون گذشته در مجاهدت‌های خاموش خود، نابودکننده برنامه‌های دشمنان اسلام و ایران باشند. شهادت و مجروح شدن جمعی از هم وطنانمان در این حمله تروریستی را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر -عجل الله تعالی فرجه الشریف-،رهبرمعظم انقلاب- مدظله‌العالی-، مراجع عظام تقلید-دامت برکاتهم- و ملت شهید پرور و عاشورایی ایران تسلیت عرض می‌نماییم.

امیدواریم مجروحان این حادثه به دعای پر مهر حضرت حجت -ارواحنا لتراب مقدمه الفداء- شفای عاجل پیدا کنند و شهدای عزیز این واقعه با اولیاء الله محشور گردند. ان‌شاءالله.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/44601
اخبار مرتبط

نظرات شما