فرماندار جعفرآباد قم:

۱۳۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهرستان جعفرآباد آماده بهره‌برداری شد

فرماندار جعفرآباد قم گفت: همزمان با هفته دولت چندین پروژه مهم عمرانی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان در این شهرستان آماده بهره‌برداری شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ذبیح اله عبدالهی افزود: احداث خانه جوان اداره کل ورزش و جوانان با اعتباری حدود ۳۵ میلیارد ریال، افتتاح ساختمان پلیس راهور، واحد تولید نان صنعتی، زیرسازی معابر روستایی، بهره‌برداری از چند چاه کشاورزی و مرغداری ازجمله طرح‌های شاخص این شهرستان در هفته دولت است.

وی همچنین ادامه داد: همچنین طرح بهسازی محور قم- جعفریه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان نیز همزمان با هفته دولت آغاز شده که می‌تواند بخش مهمی از مطالبات مردمی در خصوص ضرورت رسیدگی به این محور مهم را پاسخ دهد.

فرماندار شهرستان جعفرآباد قم ادامه داد: طی دو سال دولت مردمی افزون بر۴۵ پروژه شاخص در سطح شهرستان جعفرآباد قم به بهره‌برداری رسیده که بخش مهمی از آن‌ها مربوط به تکمیل زیرساخت‌های اداری و استقرار ادارات تابع دولتی در این شهرستان بوده‌است.

وی عنوان کرد: تکمیل و اجرای روکش آسفالت جاده جعفریه به قم با اعتبار یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی از طرح‌های مهمی بود که طی ماه‌های اخیر تکمیل و در اختیار مردم قرار گرفت.

عبداللهی یادآور شد: ساماندهی سه راهی قلعه سنگی محور جعفریه به قم نیز با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از طرح‌های مهمی است که تکمیل و به بهره‌برداری کامل رسیده‌است.

فرماندار شهرستان جعفرآباد قم گفت: روکش آسفالت جاده قدیم قم-جعفریه نیز با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریالی به طول هشت کیلومتر از دیگر طرح‌های مهم عمرانی بوده که به بهره‌برداری رسیده‌است.

شهرستان جعفرآباد از دو بخش قاهان و مرکزی تشکیل‌شده‌ که جمعیت رسمی شهرستان ۲۷ هزار نفر و جمعیت غیررسمی آن ۴۰ هزار نفر است.

با مصوبه هیات دولت و پیگیری‌های استاندار وقت قم در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ تشکیل شهرستان‌های جدید کهک و جعفریه در استان قم تصویب شد.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به‌ دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رییس‌جمهوری و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به‌ نام هفته دولت نام‌گذاری شده‌است.



انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/44871
اخبار مرتبط

نظرات شما