معاون هماهنگ‌کننده ارشد نظامی ارتش در قم:

خدمت به زائران اربعین یکی از افتخارات ارتش است

معاون هماهنگ‌کننده ارشد نظامی ارتش در قم با بیان اینکه خدمت به زائران اربعین یکی از افتخارات ارتش است، گفت: ارتش قم یک سردخانه ۲۰ تنی جهت نگهداری مواد غذایی به قرارگاه اربعین واگذار کرده است. 

حسن کافی آبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: ارتش ولایت‌مدار و معنویت محور جمهوری اسلامی ایران همان‌طور که به‌عنوان وظیفه سازمانی و رسالت ابلاغی خود برای حفظ تمامیت ارضی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اولویت اول و وظیفه خود می‌داند، ارائه خدمت به زائران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در کنگره عظیم انسانی اربعین را نیز بر خود تکلیف می‌داند.
معاون هماهنگ‌کننده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم ادامه داد: به‌عنوان فرزندان ولایت در پیکر ارتش بر این باور هستیم تک‌تک زائران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام فارغ از جنسیت، ملیت و سن‌وسال اُمرا و سرداران هستند که وجودشان به درجه دلدادگی اهل‌بیت علیهم‌السلام مزین شده است، براین‌اساس و بر این یقین ارائه خدمات به زائران اربعین را برای خودمان یک افتخار می‌دانیم.
کافی آبادی بیان داشت: برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین برابر تدابیر اتخاذ شده توسط امیر سرتیپ دوم ستاد محسنی زرین ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم قبل از آغاز مراسم‌های اربعین، کارگروه اربعین با حضور مدیران عالی آجا در استان تشکیل شد.
وی افزود: آماده‌سازی و واگذاری سردخانه ۲۰ تنی جهت نگهداری مواد غذایی به قرارگاه اربعین، پخت روزانه هزار قرص نان برای توزیع میان زائران اربعین، واگذاری بیش از ۲۰۰ تخته پتو به ستاد اسکان زائران اربعین گوشه‌ای از اقدامات ارتش استان قم در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.
معاون هماهنگ‌کننده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم ادامه داد: آماده‌باش کلیه یگان‌های امدادی آجا در استان به‌عنوان نیروهای معین و کمکی در ارائه خدمات امدادی و پزشکی و برپایی موکب مشترک مردمی ارشد نظامی آجا در استان در مسیر پیاده‌روی در کشور عراق از دیگر خدمات ارائه شده توسط ارتش قم به زائران اربعین حسینی است.
کافی آبادی تصریح کرد: یکی از متبلورترین اقدامات مجموعه کارگروه اربعین ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم استفاده از ظرفیت انسانی عظیم اربعین حسینی جهت انجام امور فرهنگی است و همچنین اقدامات رسانه‌ای در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در جهاد تبیین است.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/44928
اخبار مرتبط

نظرات شما