مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم:

زیر سوال بردن راهپیمایی میلیونی اربعین بازی با اعتقادات و باورهای مردم است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم با اشاره به اینکه برخی‌ها با اظهارنظر نابجا در خصوص اربعین در زمین دشمن قرار دارند، گفت: زیر سوال بردن راهپیمایی میلیونی اربعین بازی با اعتقادات و باورهای مردم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن اکبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی با اشاره به اظهارنظر برخی افراد در خصوص پیاده‌روی اربعین، اظهار داشت: این روزها مردم با حرکت خود بار دیگر حرکت امام حسین (ع) در عاشورا و اربعین را بازتعریف کردند.
وی ادامه داد: امروز کسانی هستند؛ مانند استکبار جهانی و همه بدخواهان ، بدنامان و زیاده‌خواهان عالم که نمی‌خواهند این صدا و این مردم  و این گام‌های مؤثر در عالم دیده و شنیده شود چرا که می‌دانند این فریاد باعث محو آنها خواهد شد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم اضافه کرد: امروز برخی‌ها که خود را دوستدار و شیعه امام حسین (ع) معرفی می‌کنند حضور چندین‌میلیونی مردم در اربعین حسینی را زیر سؤال می‌برند، مردم و عاشقانی که از سراسر دنیا با قلبی پر از عشق روانه کربلا شده‌اند.
وی بیان کرد: این ها بدانند این نوعی بازی با اعتقادات و باورهای مردم است و بدانند این نوع اظهارنظرها در واقع همکاری، همراهی و همدلی با معاندان و بدخواهان حسین و مرام حسین است.
حجت‌الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: این افراد از هزینه صحبت می‌کنند باید بدانند که این مردم از هزینه‌های روزانه خود پس‌انداز می‌کنند تا در مسیر و مرام امام حسین (ع) انفاق و بذل کنند. این مردم برای حضور در اربعین حسینی از مال، آبرو، اجتماع و حتی از جان خود می‌گذرند. حتی در تاریخ داریم مردمی که عضو خود را می‌دادند تا به زیارت امام حسین (ع) برسند.
وی افزود: شما از این مردم سخن می‌گویید؟! شما خود را عالم در این حوزه می‌دانید؛ ولی در واقع هیچ فهمی از این مسئله ندارید. شما این مردم عاشق و امام حسین (ع) را نشناخته‌اید، باید گفت شما که این اظهارنظرها را دارید در واقع حس مادی دارید، شما با کسانی همگام شده‌اید که این حرکت بزرگ اربعینی را سانسور کرده‌اند، شما به‌نوعی پیاده‌نظام همان بدخواهان هستید.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم ابراز داشت: باید گفت این افراد یا باور ندارند یا نمی‌خواهند باور کنند و یا خود را به بی‌خبری و جهل زده‌اند. این افراد همان کسانی هستند که امیرالمؤمنین علی (ع) فرمودند این افراد عِلم دارند؛ اما علم برای آنها سودی ندارد. چون این عِلم را مرکب بیگانگان و زیاده‌خواهان عالم کرده‌اند و در مسیر تقویت دشمن قرار داده‌اند.
وی ادامه داد: اربعین طلائیه دار حرکت عاشورا است. کسی که اربعین و حرکت اربعین را زیر سؤال ببرد؛ یعنی اعتقاد و باوری به عاشورا ندارد.
حجت‌الاسلام اکبری در خاتمه خاطرنشان کرد: هر کجا که ارزش‌ها وجود دارند دشمنان در حال ایجاد شبهه در خصوص آن ارزش هستند.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/45057
اخبار مرتبط

نظرات شما