به همت مرکز قرآن و حدیث انجام می‌شود؛

برگزاری دوره اصول عقاید اسلامی با نگاهی نو به اصول‌دین

مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت (س) دوره اصول عقاید اسلامی را با نگاهی نو به اصول‌دین برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت (س) دوره اصول عقاید اسلامی را با نگاهی نو به اصول‌دین با تدریس حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا محمدی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم و کارشناسان برنامه سمت خدا برگزار می‌کند.
در این دوره آموزشی مباحث مربوط به توحید و خداشناسی (اثبات وجود خدا، صفات خدا صفات کمالیه، قدرت خدا و دیگر مباحث مرتبط با عقاید) نبوت، امامت، معاد و قیامت برای فراگیران مورد بررسی قرار می‌گیرد.
بخشی از ویدئوکلیپ‌های کوتاه این دوره آموزشی هم‌زمان با روزهای دوشنبه در کانال مرکز قرآن و حدیث به آدرس @Qhkarimeh بارگذاری می‌شود.
علاقه‌مندان و مخاطبان سراسر کشور برای ثبت‌نام در این دوره به‌صورت مجازی می‌توانند از طریق لینک https://qhkarimeh.ir/lms/level/text?id= در این دوره ثبت‌نام کنند.
حل شبهات مرتبط با مبحث توحید و خداشناسی و اصول عقاید اسلامی، تقویت بصیرت و معرفت نسل جوان نسبت به ذات خداوند و تقویت باورهای دینی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره برای فراگیران است.
در این دوره آموزشی نظریه‌های اندیشمندان غربی و شرقی در خصوص خلقت عالم، نظریات بینگ بنگ، نظریه خلق‌الساعه داروین و تمامی نظرات منکران وجود خداوند و قائلان به تصادفی بودن خلقت عالم هستی نه‌تنها به استناد با سیره انبیا بلکه با رویکرد علمی و عقلانی به استناد عنصر خرد رد می‌شود.
حضور در این دوره آموزشی به پرسش های نسل نوجوان و جوان در عرصه خداشناسی، نبوت، معاد و مرگ پاسخ داده و با استنادات علمی شبهات نسل جوان برطرف می شود؛ بنابراین والدینی که قادر به پاسخگویی به پرسش های فرزندان خود در عرصه توحید و خداشناسی نیستند با شرکت در این دوره به صورت غیرحضوری ضمن افزایش آگاهی و معرفت دینی می‌توانند به پرسش‌های فرزندان خود به بهترین شکل پاسخ داده و همچنین نوجوانان و جوانان شرکت‌کننده در این دوره می‌توانند پاسخ پرسش‌های خود را از اساتید دریافت کرده و با بحث‌های دقیق با اساتید می‌توانند در این دوره آموزشی سطح فهم و درک دینی خود را افزایش دهند.
لازم به ذکر است، ثبت‌نام در دوره‌های مجازی مرکز محدود به زمانی از پیش تعیین شده نبوده و علاقه‌مندان بدون محدودیت زمان و مکان می‌توانند در دوره‌های مجازی و آفلاین مرکز ثبت‌نام کنند و ثبت‌نام دوره‌های حضوری مرکز هم‌زمان با ترم پاییز آغاز خواهد شد.




انتهای پیام/


منبع:پایگاه خبری حرم حضرت معصومه
http://qomefarda.ir/45093
اخبار مرتبط

نظرات شما