در حرم بانوی کرامت صورت گرفت؛

امضای طومار محکومیت اهانت به قرآن کریم

باتوجه‌به امضای حدود ۸۰ درصد از طومار هزار و ۱۱۴ متری محکومیت اهانت به قرآن کریم در بزرگ‌ترین خیمه قرآنی مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی، باقی‌مانده آن به متراژ ۲۵۰ متر برای امضا توسط عزاداران اهل‌بیت (ع) در حرم‌های مطهر قم و مشهد نصب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه (س)، در پی زنجیره اهانت‌های بی‌شرمانه به قرآن کریم توسط برخی از دولت‌های غربی، حرم مطهر بانوی کرامت با همکاری قرارگاه مردمی قرآنی اربعین، طومار هزار و ۱۱۴ متری در محکومیت این اهانت‌ها را برای امضای زائران این حرم مطهر در صحن صاحب‌الزمان (عج) نصب‌کرده است.
باتوجه‌به اینکه حدود ۸۰ درصد این طومار در بزرگ‌ترین خیمه قرآنی اربعین واقع در عمود ۱۲۲۲ مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی به امضای زائران اباعبدالله (ع) رسیده است باقی‌مانده آن به متراژ ۲۵۰ متر در حرم‌های مطهر قم و مشهد نصب شده است تا عزاداران اهل‌بیت (ع) در ایام پایانی ماه صفر با امضای خود این طومار را کامل کنند.
از ویژگی‌های این طومار این است که تمامی آیات قرآن کریم از ابتدا تا انتهای قرآن در دو طرف آن نگاشته شده که ۱۵۰ متر از این طومار در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی و ۱۰۰ متر آن نیز در صحن صاحب‌الزمان (عج) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برای امضای زائران قرار گرفته است.
امضای این طومار در راستای انجام اقدامات عملی و مؤثر برای جلوگیری از اهانت به مقدسات و طرح این موضوع با پشتوانه حمایت حداکثری مسلمانان در مجامع بین‌المللی صورت‌گرفته و تکمیل آن پیام روشنی را برای دشمنان به دنبال خواهد داشت.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45240
اخبار مرتبط

نظرات شما