معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم:

دفاع مقدس بهترین الگوی مقاومت است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم گفت: جنگ تحمیلی ۸ساله تمام شده است؛ اما همچنان جهان استکبار و سلطه با ما درگیر است به همین منظور فرهنگ مقاومت باید حفظ شود، دوران ۸ سال دفاع مقدس بهترین الگوی مقاومت است.

سرهنگ امیر جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: امسال استقبال مردم از نمایشگاه یاد یاران بسیار خوب بوده است به جهت اینکه برنامه‌ریزان نمایشگاه به سلایق، سنین و اقشار مختلف توجه کرده بودند و انواع غرفه برای کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مستقر شده است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم ادامه داد: باتوجه‌به اینکه نمایشگاه یاد یاران امسال در باغ‌موزه دفاع مقدس در حال برگزار است تدابیری برای پارکینگ و سهولت در رفت‌وآمد اندیشیده شده است.
وی افزود: تمام تلاش ما این است که مردمی که حضور پیدا می‌کنند بهترین فضا برای میزبانی ایشان فراهم باشد.
جعفری بیان داشت:  اهمیت و عظمت  دوران دفاع مقدس بایستی در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گیرد از جمله بعد فرهنگی است که بحث فرهنگ دفاع و مقاومت چگونه به نسل جدید منتقل شود که یکی از راه‌های آن برگزاری نمایشگاه‌ها است که  انتقال‌دهنده و حفظ‌کننده حقایق دوران دفاع مقدس  است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم خاطرنشان کرد: اگرچه جنگ تحمیلی ۸ساله تمام شده است؛ اما همچنان جهان استکبار و سلطه با ما درگیر است و دفاع و مقاومت همچنان باقی است به همین منظور فرهنگ مقاومت باید حفظ شود، دوران ۸ سال دفاع مقدس بهترین الگوی مقاومت است.
وی عنوان داشت: حضرت آقا تأکید دارند که از دشمن غافل نشویم و دشمن را در مقابل خودمان ببینیم اکنون جنگ نظامی وجود ندارد؛ اما مهم‌ترین جنگ ما جنگ نرم فرهنگی و شناختی است.
جعفری تأکید کرد: برنامه‌هایی مانند نمایشگاه هفته دفاع مقدس باعث می‌شود جوان و نوجوان حقایق را از نزدیک مشاهده کند و روحیه استکبارستیزی وی افزایش پیدا کند و روحیه مقابله با دشمن حفظ شود، یکی از عرصه‌های جهاد تبیین هم همین است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم اضافه کرد: باید وقتی مردم از اقشار مختلف از نمایشگاه خارج می‌شوند از بازدید نمایشگاه رضایت داشته باشند.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/45384
اخبار مرتبط

نظرات شما