سرپرست صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران خبر داد:

پیش بینی ایجاد بیش از ۱۳ هزار شغل برای ایثارگران

سرپرست صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران از پیش بینی ایجاد بیش از ۱۳ هزار شغل برای ایثارگران در سامانه رصد اشتغال دولت خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌اله امانی سرپرست صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بخشی از منابعی که در اختیار بنیاد شهید است درون سازمانی است که به بخش زیرساختی، آموزش و تشویقی اختصاص پیدا می‌کند و جامعه ایثارگری باید از این ظرفیت استفاده کنند.

وی گفت: منابع تسهیلاتی عمدتا از منابع بانکی است که متاسفانه در سال گذشته مجلس و دولت ظرفیتی را برای ایثارگران پیش بینی نکردند و توانستیم در راستای اجرای بند پ ماده ۸۹ برنامه ششم این ظرفیت را ایجاد کنیم.

امانی اظهار کرد: از ناحیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد این ظرفیت ایجاد شد تا تمام استان‌ها در سال جاری در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری جلساتی را برگزار می‌کنند و نیاز خود را بر مبنای ۱۰ درصد تعیین می‌کنند.

سرپرست صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران گفت: به غیر از چهار استان در استان‌های دیگر این منابع پیش بینی شده و پیگیر هستیم که با ظرفیت سازی منابع بیشتری در اختیار صندوق اشتغال قرار بگیرد و بتوانیم در موضوعاتی مانند ضمانت و نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغال اجرایی کنیم.

امانی گفت: تعهدی که دولت در سامانه رصد اشتغال برای ایجاد اشتغال جامعه ایثارگری پیش بینی کرده بیش از ۱۳ هزار شغل است که در صورت تامین منابع مورد می‌توانیم بیش از پیش بینی انجام شده شغل ایجاد کنیم.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45402
اخبار مرتبط

نظرات شما