فرمانده انتظامی شهرستان قم:

دزدی از طلافروشی در قم به فوت سارقان ختم شد

فرمانده انتظامی شهرستان قم از سرقت شب گذشته سارقان از یک طلافروشی در قم خبر داد و گفت: مالک طلافروشی سارقان را تعقیب و در یکی از خیابان‌ها با موتورسیکلت آنان تصادف می‌کند که این تصادف منجر به فوت دو نفر از آنان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی پلیس، امیر مختاری در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: ساعت ۳:۳۰ بامداد ششم مهرماه مالک طلافروشی از طریق سیستم‌های هشداری واحد صنفی خود متوجه حضور افرادی در داخل مغازه می‌شود و بلافاصله با خودروی شخصی به محل مراجعه و مشاهده می‌کند که چندین نفر ماسک به‌صورت از مغازه در حال خروج بوده و با موتورسیکلت فاقد پلاک از محل متواری می‌شوند.
  فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: مالک طلافروشی بلافاصله اقدام به تعقیب راکبین موتورسیکلت نموده و در یکی از خیابان‌ها با موتورسیکلت تصادف می‌کند که منجر به فوت دو نفر از آنان می‌شود.
 رئیس پلیس شهرستان قم افزود: بلافاصله عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند که مشخص شد یکی از سارقان فوت شده حاملِ کیف حاوی تعدادی سکه پارسیان و طلاجات بوده و احدی از آن‌ها باهویت معلوم دارای سوابق متعدد سرقت است.
گفتنی است دراین‌خصوص پرونده قضایی تشکیل و تلاش برای دستگیری سایر سارقین فراری در دستور کار است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45460
اخبار مرتبط

نظرات شما