آیت‌الله نوری همدانی:

باید امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را در جهت برقراری امنیت و رشد جامعه اجرایی کرد

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه امنیت نعمت بزرگی است که قوای انتظامی به مردم هدیه می‌دهند، گفت: انجام فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر از موضوعاتی است که باید برای برقراری امنیت و رشد جامعه آن را اجرایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با قدردانی از فعالیت‌های فراجا با اشاره به مسئله امنیت، اظهار داشت: امنیت نعمت بزرگی است که قوای انتظامی به مردم هدیه می‌دهند.
وی ادامه داد: هنگامی که امام علی (ع) تأمین امنیت را به مالک‌اشتر سپردند، فرمودند قلباً به مردم محبت داشته باش و بدان که رکن و ستون دین همین مردم هستند و اگر روزی مشکلی پیش آید آنان در صف اول هستند؛ لذا خدمت به مردم برای تأمین امنیت ثواب بالایی دارد.
این مرجع تقلید با اشاره به امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، عنوان کرد: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر جایگاه برجسته‌ای در تعالیم دینی دارد و نباید در جامعه فراموش شود. 
وی افزود: بر اساس آموزه‌های قرآنی بهترین مسلمانان کسانی هستند که امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر می‌کنند و انجام فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر از موضوعاتی است که باید برای برقراری امنیت و رشد جامعه آن را اجرایی کرد. 
آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه باید تمام تلاش مسئولان برای برقراری عزت و امنیت ایرانیان باشد، خاطرنشان کرد: بر اساس تعالیم اسلامی امنیت، عدالت و فراوانی نعمت از مهم‌ترین مسائلی است که باید برای برقراری آن مسئولان تلاش کنند. 
وی اضافه کرد: امیدواریم تمام تلاش‌ها، زحمات و اقداماتی که به همت شما و دولتمردان انجام می‌شود نتیجه آن تلاش‌ها و زحمات را مردم در سفره خود ببینند و عظمت و عزت مردم و کشورمان روزبه‌روز ارتقا یابد.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/45580
اخبار مرتبط

نظرات شما