استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم:

امروز جبهه مقاومت قدرت خود را به رخ جهانیان کشید

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم گفت: جبهه مقاومت در عملیات رعدآسای امروز، هم قدرت معنوی و هم قدرت نظامی و برتری خود را به رخ جهانیان کشید و نشان داد که رژیم جعلی و غاصب ضعیف‌تر از آنچه که در افکار عمومی جهان ترسیم کرده بودند هست.

 حجت‌الاسلام حسین بنیادی، استاد برجسته حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به عملیات امروز جبهه مقاومت علیه رژیم غاصب، اظهار داشت: خبر عملیات جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و غاصبان فلسطین، از جنس خبرهای معمولی در موضوع فلسطین نبود؛ بلکه فراتر از اخباری بود که تا امروز به گوش جهانیان رسیده بود و همه مستکبرین را در شوک بزرگی فروبرد و این بدان معناست که وعده الهی در پیروزی جبهه حق و نابودی باطل در زمانی که مقدر است محقق خواهد شد و انتقام الهی به دست باکفایت و قدرتمند مؤمنان به وعده‌های خداوند، صورت خواهد گرفت.
وی ادامه داد:  جبهه مقاومت در عملیات رعدآسای امروز، هم قدرت معنوی و هم قدرت نظامی و برتری خود را به رخ جهانیان کشید و نشان داد که رژیم جعلی و غاصب ضعیف‌تر از آنچه که در افکار عمومی جهان ترسیم کرده بودند است و فقط لازم بود که مردم مظلوم فلسطین به این باور برسند که تنها راه غلبه بر غده سرطانی رژیم جعلی اسرائیل، مقاومت و مبارزه است.
حجت‌الاسلام بنیادی خاطرنشان کرد: فرهنگ متعالی مقاومت در برابر ظالمان و ایستادگی هوشمندانه در مقابل قدرت پوشالی جنایت‌کاران، در عملیات شجاعانه و وسیع امروز، تجسم عینی همان وعده‌ها و رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی است که در طول سالیان تنها راه نجات فلسطین از چنگال غاصبان و قاتلان را مجاهدت و پیکار بی‌امان در برابر آنها بیان کردند.
وی اضافه کرد: امروز جهان متحیر از قوت و قدرت نیروی ایمان و شجاعت جبهه مقاومت، سخن می‌گوید و تحسین می‌کنند و همه اینها نابودی کامل رژیم کودک کش اسرائیل را می‌دهد.
این استاد برجسته حوزه در خاتمه تأکید کرد: آنچه که پیام عملیات پیروزمندانه فلسطینیان هست همان بیانات اخیر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی درباره عجله کشورهای اسلامی در برقراری رابطه‌ با رژیم ضد بشر صهیونیستی است که عملیات امروز این پیام مهم را به این کشورها مخابره کرد که علاوه بر ملت فلسطین، ملت‌های آزادی‌خواه و مسلمانان جهان نیز مخالف هرگونه رابطه با این رژیم جنایت‌کار هستند.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/45616
اخبار مرتبط

نظرات شما